Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LaurensvL schreef:TolineS schreef:ja Laurens en zo wordt het een verhaal zonder einde..
Wat is dan verstandig? Mooi weer spelen, terwijl er nog een storing boven de Noordzee hangt? Ik ben geen pessimist, geen optimist, maar stel alleen vast dat het nog te vroeg is om te jubelen.
[***] schreef:Ben normaal geen doemdenker hoor.. Maar geven ze niet te snel alles vrij?
Laatste geval was dus 10 dagen geleden.. Hadden ze niet beter iets langer kunnen wachten? Gewoon voor de zekerheid?
Femke_Tweety schreef:Hier nog iemand die in het begin een stal heeft doorgegeven aan de redactie.
Mijn gegevens zijn nog altijd 100% betrouwbaar, het ging om twee merries die hun veulen verworpen hadden door rhino. (Ja, bevestigd en getest)
Abortus variant dus, geen Neuro.
Ik denk dat de stal dit niet heeft willen aangeven, en in ieder geval niet op bokt heeft willen plaatsen.
Overigens is dat nu al bijna 3 weken geleden, en verder geen nieuwe gevallen, dus ook geen problemen daar verder.
Maar omdat er mensen zijn die zeggen dat "al die mensen met bevestigde gevallen nu wel niet meer zullen reageren" toch even een reactie....