Een vriendin wees mij op de vragen die er NIET VIA EEN PB aan mij werden gesteld over mijn Cushing oproep, dus voor de laatste keer:
het onderzoek wordt NIET door mij uitgevoerd, ik breng slechts de boodschap. Don't shoot the messenger.
Uiteraard zijn er weer negatieve reacties. Gelukkig ook positieve, via pb.
Bij een onderzoek weet je van te voren nooit of het gaat werken, daarom heet het een onderzoek.
In dit geval gaat het om bioresonantie, en niet om verdunde plantjes (beetje simplistische opmerking, Geerke).
De theorie: Cushing wordt meestal veroorzaakt door een tumor in de hypofyse. Een tumor is een foutje van het
immuunsysteem. Die heeft namelijk als taak om de tumorcellen, die iedereen dagelijks aanmaakt (!), te vernietigen. Dit geeft meteen aan waarom Cushing met vrij grote zekerheid WEL genezen kan worden: je immuunsysteem is namelijk te herstellen. Dit systeem leert dagelijks, door blootstelling aan allerlei pathogenen en kan dus ook leren om de hypofyse te genezen.
Dat dit regulier niet wordt onderkend, en ook niet door enkele forumgangers, is jammer. Maar ik laat de sceptici in hun waarde, als de sceptici mij en andere positief gestelden ook in hun waarde zouden laten.
Als het onderzoek uitwijst dat Cushing wel genezen kan worden is dit een groot voordeel voor iedereen die er mee te maken heeft. Vroeger kon kanker ook niet genezen worden, en kijk eens waar we nu zijn.
Mocht het onderzoek toch niet positief uitpakken, dan zijn we in ieder geval niet slechter af dan nu.
Dus geef de mensen die er voor open staan een kans en fakkel zo'n voorstel niet meteen af, zo gemakkelijk.
Okee, ik heb alweer genoeg van dit forum. Dit topic is voor mij nu gesloten. PB's worden nog wel gelezen. Ik blijf graag een positief mens.
Vriendelijke groeten, ook aan de sceptici.