Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MoniekV schreef:Ik wil graag weer olie bij gaan geven ivm het verharen maar ik twijfel tussen de Paardendrogist Omega Gold olie en de Paardendrogist Lijnzaad olie. Welke kan ik het beste geven?
MoniekV schreef:Ik wil graag weer olie bij gaan geven ivm het verharen maar ik twijfel tussen de Paardendrogist Omega Gold olie en de Paardendrogist Lijnzaad olie. Welke kan ik het beste geven?
Kayleigh327 schreef:Vanaf wanneer kan de deken ongeveer af?
Heb ergens gelezen dat het pas kan als de temperatuur overdag onder de 10 graden is, maar dit duurt volgens mij nog wel een tijdje...
Is mijn eerste jaar met een eczeempaardje dus is nog eventjes aftasten alles
Patt schreef:MoniekV schreef:Ik wil graag weer olie bij gaan geven ivm het verharen maar ik twijfel tussen de Paardendrogist Omega Gold olie en de Paardendrogist Lijnzaad olie. Welke kan ik het beste geven?
Ik geef ook de paardendrogist lijnzaad olie, ook getwijfeld tussen de Omega Gold en de lijnzaad en toch voor de lijnzaad gegaan. Zeker als je het voor de vacht voor het verharen e.d. wil dan zou ook ik zeker voor de lijnzaadolie gaan.
De lijnzaadolie is nu toevallig in de aanbieding voor 25,20 een jerrycan van 5 liter, ik heb er vorige week helaas nog gewoon 31,50 voor betaald.
WowAmigo schreef:Ik heb afgelopen zomer tektonik voor het hoofd gebruikt, leek vrij goed te helpen! Pony had normaal een grote schuurplek op zn voorhoofd en veel wondjes, nu wel wat kale plekjes maar geen wondjes meer.