Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Laura_ schreef:Iemand die een goede vliegenkap weet, met neusnetje die over de neusgaten heen valt? Ik heb altijd shires gehad, maar deze lijkt echt heel klein. M'n andere 2 zijn helaas kapot. Ze heeft een neusflap nodig voor de pollen.
Le mieux is te kort, shires het nieuwe model lijkt ook te kort/ uitsparing voor neusgaten. Moet ik nog wel passen...
Laura_ schreef:Iemand die een goede vliegenkap weet, met neusnetje die over de neusgaten heen valt? Ik heb altijd shires gehad, maar deze lijkt echt heel klein. M'n andere 2 zijn helaas kapot. Ze heeft een neusflap nodig voor de pollen.
Le mieux is te kort, shires het nieuwe model lijkt ook te kort/ uitsparing voor neusgaten. Moet ik nog wel passen...
nnicolex schreef:Laura_ schreef:Iemand die een goede vliegenkap weet, met neusnetje die over de neusgaten heen valt? Ik heb altijd shires gehad, maar deze lijkt echt heel klein. M'n andere 2 zijn helaas kapot. Ze heeft een neusflap nodig voor de pollen.
Nieuwe model van shires past die van mij ook niet meer helaas. Heb alles afgezocht en de laatste maten maat cob besteld die ik nog kon vinden… Weatherbeeta evt? Of maat groter van lemieux/armour variant, Die viel bij die van mij wel netjes over de neus heen.
Tancreda4 schreef:Ik ben juist heel blij met de uitsparingen. Door altijd beetje natte neus worden de kappen hier super ranzig met stof er blijft plakken, vliegen. Vormt dan een dichte smurrie laag wat ademhaling weer iets kan belemmeren was ik bang voor. Ook met elke dag uitspoelen. Ik heb de shires met uitsparingen en nu daar geen problemen meer mee en ze verbrand niet want lang genoeg. Ik heb wel de oren eruit geknipt. (En gelijk 4 gekocht zodat ik voorlopig vooruit kan en niet dat gezeur met nieuwe modellen meer heb zoals met cashel had).
manzano schreef:Nou de uitsparing is niet perse het probleem, maar hij past in geheel niet lekker dat nieuwe model.
manzano schreef:
nnicolex schreef:manzano schreef:
Nee helaas, heel veel websites hebben nog het oude model als foto maar je krijgt dan het nieuwe model met de neusuitsparingen..
Ik heb contact gehad met Shires en begrijp ook heel goed dat ze voor die neusuitsparingen zijn gegaan maar mijn paard heeft echt iets voor zn neusgaten nodig anders gaat hij echt mega schudden en proesten.. en indd die nieuwe modellen lijken ook anders te vallen.
manzano schreef:Maar deze heeft wel het nieuwe logo...
Is dus geen oude foto.
edit: hier ook met klantfoto's https://www.agradi.nl/shires-vliegenmas ... -zwart.htm