XxSultanxX schreef:hoe zit die met de hals dan ?
Ik heb een New Forest, van 1.52, hij past ruim bij mijn pony, verder kan ik het natuurlijk ok niet echt voor jou beoordelen..
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anna14 schreef:XxSultanxX schreef:hoe zit die met de hals dan ?
Ik heb een New Forest, van 1.52, hij past ruim bij mijn pony, verder kan ik het natuurlijk ok niet echt voor jou beoordelen..
Citaat:De Everline heeft een hele grote, lange en ruime hals die heel goed blijft zitten.... Ideaal!!
AngelsDitch schreef:Ik wil die van mij ook graag de eczeemdeken opleggen... ook omdat de temperatuur wat gaat stijgen... maar heeft iemand een tip?
Mijn meisje staat namelijk nog onder haar winterdeken omdat ze geschoren is... hoe pak ik dat dan aan?
Lowara schreef:ik heb een vraag
ik had van de week zo'n masker/kap gekocht voor bij de exceemdeken,maar denk je dat ik snap waar je al die klikdingen aan vast moet maken?
er zitten er 2 aan de onderkant, en eentje achter die over de nek volgens mij via de rug ergens wordt vastgemaakt.
maar ja.. WAARAAN maak ik ze vast?
bij de rug zitten wel die lijnen waar dat buikstuk/flap doorheen kan, maar die kan ik nergens openen, en dat lange ding van de kap moet ergens duidelijk omheen wat open en dicht kan
wie ooh wie vertelt me waar de boel aan vast moet?
bij voorkeur met plaatjes wegens het blondgehalte hier?
Aline4 schreef:Niet dat het belangrijk is ofzo, maar Boerenbond en Welkoop zijn wel dezelfde franchise. Vallen allemaal onder Agri Retail. Op wat kleine uitzonderingen na, bieden ze ook dezelfde producten aan.
XxSultanxX schreef:ik heb alleen nog geen eczeem deken , weet echt niet welke ik moet nemen ...
vorig jaar had hij die van ooteman op , maar die zat hellemaal niet mooi ...
als ik weer kwam was hij hellemaal afgezakt en hing hij achter op zijn spronggewricht![]()
een maat kleiner paste hem weer niet ..
hij is zo 1.60 en is wel aardig breed , beetje een Quater bouw .
185 is te klein voor eczeem deken en 195 zakt af , maar als ik hem op doe ligt hij opzich wel mooi ...
wie weet mischien een deken die ik wel zou kunnen proberen ?
Lowara schreef:volgens mij heb ik inderdaad de pagony.
maar heb de kap en deken wel apart in verschillende winkels gekocht.
zou ik 2 verschillende merken hebben en dus 2 niet passende stukken?
Nicole10 schreef:Ik heb het volgend voer advies gekregen via de mail:
Met name koper zink en selenium spelen een rol bij het voorkomen van zomereczeem. Marstall EXzem is speciaal ontwikkeld voor paarden die met dezeproblemen kampen. 1 kilo per dag naast het gewone krachtvoer zorgt in iedergeval voor voldoende koper zink en selenium in de juiste verhouding. Daarnaast is het aan te raden een voer te geven dat weinig toegevoegdesuikers bevat bijvoorbeeld Cornmuesli van Marstall.
Is er iemand (henny??) die hier reactie op kan geven. Ben heel benieuwd
Edit: ik heb ze overigens al wel terug gemaild met de mededeling dat ik heb gehoord dat in excem melasse zit en dat dat ook niet goed is..
AngelsDitch schreef:Ik heb ook gehoord dat er in brokken ingredienten zitten die niet goed zij nvoor eczemers. Voornamelijk omdat alles in een brok geperst zit en dat alleen door melasse aan elkaar kan blijven zitten. Die melasse is suiker... en dat is voor eczemers niet goed.
Ik ga over op een granenmix zonder bix
ikenindi schreef:hihi, ik heb ook de pagony. pokkeding om door te hebben hoe hij op moet, maar het is me gelukt. ik weet nu hoe die op moet! ik heb er ooit een topic over geopend met foto`s ook en daar staat een hoop uitleg in. moet je even de zoekfunctie gebruiken en zoeken op pagony, auteur: ikenindi
booster schreef:wie heeft zijn deken al om?