Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
fjordowner18 schreef:wat is jullie advies, deken oplaten of deken afdoen inspuiten met vliegenspul en kijken wat ze doet, want afgeschuurde manen door de deken is ook niet erg leuk natuurlijk
Nivada schreef:Hier blijft hij toch echt op...
Ik word zelf al helemaal lek gestoken als ik daar even rond loop. En dan heb ik het over dazen.
Paardlief staat liever te zweten onder het ding dan zonder!
En het risico van jeuk ga ik echt zeker weten niet nemen.
Citaat:Amen..
Als het straks rond de schemer is, ojee ik wil niet weten hoe erg het dan is met de mugjes.
Mindim schreef:Die van mij heeft een vliegendeken op gehad vandaag. Maar voor dat de schemer inzet heeft hij zijn eczeemdeken al weer op hoor. Ik tuf wat heen en weer, in de ochtend rond half tien eczeemdeken af en vliegendeken op en rond 20 uur, wisselen we weer naar de eczeemdeken. Zo staat hij in de schemer en de drukste muggentijd gewoon onder zijn eczeemdeken, maar kan hij toch overdag de luchtige vliegendeken op.Citaat:Amen..
Als het straks rond de schemer is, ojee ik wil niet weten hoe erg het dan is met de mugjes.
Waarom laat je de vliegendeken dan om tijdens de schemer, kun je niet terug wisselen?