Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
IMJ schreef:Heb jij ook weinig van bijwerkingen gemerkt tante?
Ik zit nog steeds op een kwartje, eerst maar weer is bloedprikken.
Pony had 32, grijze zone dus, met wel duidelijke uiterlijke kenmerken sinds even.
elibeest schreef:@imago01, ik kan het ook niet altijd uit elkaar houden hoor, dus je bent niet de enige.
Onze merries hadden waardes van iets in de 80 de oudste, en die ander had dacht ik 216
Maar zo weet ik nu dus ook van jouw paard? Even niet meer is die ook HB? Heeft ie ook IR of EMS?
Imago01 schreef:Woont hier iemand toevallig "in de buurt" van Berg & Terblijt?
Op 22 januari is er een gratis informatie-avond waarbij o.a. iemand van BI wat over Cushing komt vertellen...
Helaas is de gok op nuttige informatie voor mij te groot om die grote afstand af te leggen...
http://www.florencegorter.nl/index.php? ... &Itemid=57
geerke schreef:Imago01 schreef:Woont hier iemand toevallig "in de buurt" van Berg & Terblijt?
Op 22 januari is er een gratis informatie-avond waarbij o.a. iemand van BI wat over Cushing komt vertellen...
Helaas is de gok op nuttige informatie voor mij te groot om die grote afstand af te leggen...
http://www.florencegorter.nl/index.php? ... &Itemid=57
voor mij veel te ver....jammer,ik had wel even een disussie willen aangaan over de prijs van prascend
IMJ schreef:Die van mij is zijn leven lang een stresskipje, geweest, echt snel in paniek. De laatste tijd was dat wat minder, ik dacht door zijn leeftijd
Ik kreeg vanuit hier juist de tip om de pil in een krentenbol te doen, dus dat die ik, of gewoon een stukje witbrood, ik kneed het er vlak voor ik het geef doorheen.
Voeren deed ik al sober. Inmiddels staat hij wel weer op voordring en een vitaminekorrel en lijnzaadolie. Verder voor de smaak een handje muesli zonder melasse.
Imago01 schreef:Jeetje meiden, ik probeer jullie bij te lezen en uit elkaar te houden (wie is van welk paard/verhaal etc.), pagina's in dit topic te lezen en de chaos in mijn hoofd over mijn eigen paard voornamelijk eerst op een rijtje te zetten.
Heb inmiddels mijn hoefsmid ook (uitgebreid) gesproken.
Hij waarschuwde onder andere uit te kijken voor eiwitten/suikers, gras (op kaal/gemaaid stuk zetten in voorjaar) etc.
Ik moet dus echt eens de voeding van mijn paard tot in detail gaan bekijken.
Hij staat gewoon op het merk dat op stal gevoerd wordt: 3/4 bix en 3/4 muesli van Havens.
Op de nieuwe stal weet ik het merk niet maar is daar makkelijker om een eigen voer te gaan laten geven.
Paard krijgt dagelijks een paar winterpenen. Paard krijgt ook paardensnoepjes als snack gevoerd etc. Volgens mij moet ik met beide maar meteen gaan stoppen/afbouwen.
Las hier ook uitslagen van de test ergens in de 200 van jullie? Wauw, is dat dan zo vreselijk hoog of zijn dat andersoortige waarden/andere test?