Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
AngelsDitch schreef:Ik wil die van mij ook graag de eczeemdeken opleggen... ook omdat de temperatuur wat gaat stijgen... maar heeft iemand een tip?
Mijn meisje staat namelijk nog onder haar winterdeken omdat ze geschoren is... hoe pak ik dat dan aan?
VeerenAshley schreef:Het blijft een gedoe allemaal, wanneer vinden ze nu een keer iets dat écht helpt, voor álle paarden?
twinkelchw schreef:Ik heb eeb vraagje... Mijn pony heeft al heel lang elk jaar weer last van zomer eczeem. Nu begint ze alweer een klein beetje te schuren. Gelukkig is het ook niet zo erg dat ze zich zelf openschuurt, het lukt wel aardig wan ik heb een middeltje gekocht wat aardig goed helpt. Ik gebruik ook teershampoo.. Maar nu mijn vraag. Ik wil mijn pony heel erg graag van de zomer dag en nacht naar buiten doen omdat za zich op stal toch wel erg verveeld. Wat denken jullie , is dit goed voor haar of denken jullie dat het nog veel erger wordt? Normaal gesproken staat ze alleen overdags buiten (van 11 tot half 5 ongeveer)
Groetjes Jaélle
twinkelchw schreef:twinkelchw schreef:Ik heb eeb vraagje... Mijn pony heeft al heel lang elk jaar weer last van zomer eczeem. Nu begint ze alweer een klein beetje te schuren. Gelukkig is het ook niet zo erg dat ze zich zelf openschuurt, het lukt wel aardig wan ik heb een middeltje gekocht wat aardig goed helpt. Ik gebruik ook teershampoo.. Maar nu mijn vraag. Ik wil mijn pony heel erg graag van de zomer dag en nacht naar buiten doen omdat za zich op stal toch wel erg verveeld. Wat denken jullie , is dit goed voor haar of denken jullie dat het nog veel erger wordt? Normaal gesproken staat ze alleen overdags buiten (van 11 tot half 5 ongeveer)
Groetjes Jaélle
Anna14 schreef:Wat raar dat het bij jullie steeds "erger" wordt, bij mijn ponjy wordt het juist elk jaar minder..
ankem schreef:AngelsDitch schreef:Ik wil die van mij ook graag de eczeemdeken opleggen... ook omdat de temperatuur wat gaat stijgen... maar heeft iemand een tip?
Mijn meisje staat namelijk nog onder haar winterdeken omdat ze geschoren is... hoe pak ik dat dan aan?
Ik heb hem gewoon onder de winterdeken gedaan. Die ga ik nu langzaam afbouwen, ben al naar een dunnere gegaan. Als de temp blijft stijgen, doe ik er eerst een ongevoerde regendeken overheen en ten slotte niets meer.