Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Love_Mirra schreef:Hier de deken ook nog zeker een hele tijd op. In de avond stikt het echt nog van de mugjes hier helaas
Ik lees hier een paar keer olie in bovenstaande berichten.
Is dat om te smeren of voeren jullie dat voor minder droge huid of?
Kayleigh327 schreef:Hoi!
Gisteren gehad over de bemesting van de weide alleen wist de vrouw van de stal waar mijn paard staat niet met wat er bemest wordt. Dus ik zei dat ik ging uitzoeken wat het beste is.
Kreeg vanmorgen een appje of ik het al wist want ze willen binnenkort gaan bemesten.
Nu heb ik al wel kunnen vinden dat kunstmest voor paardenweide beter is als varkens of koeienmest maar lees soms ook anders.
Ben heel blij dat ik het mag uitzoeken voor ze en ze er ook over na willen denken dus ga er echt in duiken!
Hebben jullie ervaringen en advies over welke bemesting je moet gebruiken voor paarden met eczeem?
ellepel schreef:Een seniorenslobber tegen zomereczeem???
Waarom wil je slobber geven dan?
car0linee schreef:Mijn merrie zit nu bijna een week op de Probiotica en ik heb het gevoel dat het best heel goed met haar jeuk gaat. Sowieso gaat het dit jaar erg goed. Maar heb haar sinds woensdag op een stukje land met wat meer gras staan en ze is er niet van gaan jeuken.
Ze staat nog steeds ingepakt, krijgt nog steeds magnesium en stop itch kruiden bijgevoerd en ik smeer haar nog steeds in met equi protecta. Maar het gaat echt heel goed
Ik ben blij voor haar