Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jessix schreef:Ik heb er steeds een dag of 6 tussen laten zitten. Met 3 weken zat ik op 3/4 pil en werd mijn paard doodziek van de bijwerkingen. Toen ben ik direct weer teruggegaan op 1/2 en daar maanden op gebleven.
Let goed op je eigen paard, felineepino, welk advies je dierenarts je ook geeft. Mijn dierenarts adviseerde me gewoon met 1 pil te starten, niet opbouwen.
snowdon schreef:ik schrik best heftig van de beschreven bijwerkingen.... nu zonder medicijnen merk je nl bijna niets en wat je merkt hebben we steeds beter onder controle... lastig allemaal nog te overzien hoe het werkt en waar je verstandig aan doet
felineepino schreef:snowdon schreef:ik schrik best heftig van de beschreven bijwerkingen.... nu zonder medicijnen merk je nl bijna niets en wat je merkt hebben we steeds beter onder controle... lastig allemaal nog te overzien hoe het werkt en waar je verstandig aan doet
Ik word er ook eng van maar weet dat ik niet echt een keus heb.. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat een paard met zo'n hoge waarde zich 100% goed voelt.. Maar ik snap je, als je de bijwerkingen leest voelt het net alsof je gif door het voer gaat gooien haha, althans, zo voel ik het aangezien hij nu geen ''problemen'' heeft.
felineepino schreef:snowdon schreef:ik schrik best heftig van de beschreven bijwerkingen.... nu zonder medicijnen merk je nl bijna niets en wat je merkt hebben we steeds beter onder controle... lastig allemaal nog te overzien hoe het werkt en waar je verstandig aan doet
Ik word er ook eng van maar weet dat ik niet echt een keus heb.. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat een paard met zo'n hoge waarde zich 100% goed voelt.. Maar ik snap je, als je de bijwerkingen leest voelt het net alsof je gif door het voer gaat gooien haha, althans, zo voel ik het aangezien hij nu geen ''problemen'' heeft.
felineepino schreef:Ik begin morgen gewoon met een kwartje, overmorgen weer een kwartje en dan bel ik mijn DA. Hou jullie op de hoogte. Wat vinden jullie van de Fiber Force van Cavalor? Of hebben jullie ervaring met een andere hele fijne muesli met weinig suiker/zetmeel?