Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Dinopino schreef:Heeft er eigenlijk noch iemand meer positieve ervaring met Sw-itch van Cavalor of werkt het alleen bij mijn arabiertje zo goed. Zij heeft zeker al 9 jaar last van zomerexceem en is op het moment helemaal jeukvrij.
Dinopino schreef:Oh dat is leuk om te horen. Je moet het in het begin nog wel vaak gebruiken. En er kan huid loskomen, dan moet je niet schrikken.
byjou1983 schreef:Houden jullie de sweet itch op met het warme weer? Ik ga morgen Es' een dagje zonder proberen.
Smeer hem goed in .hij staat zo vaak te zweten als het zo heel erg warm is.
Ook weer zielig.
Bij de paardenboulevard heb ik de Silvano (zo heet mijn paard ook) vliegendeken besteld.
Zelfde vorm en pasvorm als de Rabo sweet itch, voor een prima prijs!
Mindim schreef:byjou1983 schreef:Houden jullie de sweet itch op met het warme weer? Ik ga morgen Es' een dagje zonder proberen.
Smeer hem goed in .hij staat zo vaak te zweten als het zo heel erg warm is.
Ook weer zielig.
Bij de paardenboulevard heb ik de Silvano (zo heet mijn paard ook) vliegendeken besteld.
Zelfde vorm en pasvorm als de Rabo sweet itch, voor een prima prijs!
Bij mij gaat hij morgen ook af hoor, ik gooi morgenochtend een vliegendeken op.
Niekj_Jente schreef:Zo! Ik weet dus ook na 2.5 jaar van onderzoeken en verschillende dierenartsen wat mijn paard heeft.
Ze heeft een allergie voor bepaalde gras en boomsoorten, deze allergie komt maar zelden voor.
Nu moet ik voordat alles in de bloei gaat zorgen dat ze ingepakt staat in een eczeemdeken om te kijken
Of dit de ergste jeuk kan verhelpen..
Dinopino schreef:Nu lees ik in het oud topic van bokt dat Cavalor vroeger Switch verkocht maar dat dat uit de handel is genomen omdat er permethrin inzat. Heb deze vraag aan de paardendrogist gesteld en ben dus benieuwd op hun antwoordt.
Weet eigenlijk ook niet wat erger is gif op mijn paard of zomerexceem.
Ymor schreef:En gisterenavond had ze niet echt geschuurd. Maar heel iets
ellepel schreef:een week is veel te kort,kost minimaal 2 weken voordat het een beetje uit het paardenlijf is.
pas als je een dier ergens langer dan 3 weken af hebt kun je kijken of het invloed heeft of niet.
maar staat het ook in gras?
gras heeft meer invloed op jeuk dan krachtvoer, te vet gras veroorzaakt bij veel paarden namelijk ook jeuk.