Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lifeforhorse schreef:Jessix schreef:Lifeforhorse, ik dacht ook dat het gewoon bij mijn paard hoorde totdat hij afgelopen winter ineens weer zijn diep donkerbruine kleur terug kreeg. Oeps... door Prascend.
Dat is mooi om te horen,
hoop dat dat bij mijne dan ook gebeurt hij is zinds kort aan het medicijn merk nu nog niets maar dat komt vast wel hou de moed er zeker in !
Esther_ schreef:Jannepauli schreef:Verkleuring van de vacht bij bruine en zwarte paarden: meestal een gebrek aan koper in de voeding - dat is eventueel op te lossen door bij het maken van een balancer wat extra koper te laten toevoegen
Verkleuring van de vacht/gouden gloed hoort toch ook bij cushing?
ohjajoh6 schreef:Thanks jp , het ging inderdaad bij om de verhoging tijdens de SR.
En als je 100 tabletten voor 75 euro koopt, mag je er rustig van uitgaan dat het dus de humane pergolide is en daar kan dus je DA wel mee in de problemen komen en dat willen we toch vooral niet, dus beter stilte hierover bewaren.
Maar waarom zo vreselijk snel al verhogen, feelipino? Als je bang bent voor bijwerkingen kun je beter pas na 5/6 dagen verhogen, mits alles goed gaat natuurlijk...
felineepino schreef:ohjajoh6 schreef:Thanks jp , het ging inderdaad bij om de verhoging tijdens de SR.
En als je 100 tabletten voor 75 euro koopt, mag je er rustig van uitgaan dat het dus de humane pergolide is en daar kan dus je DA wel mee in de problemen komen en dat willen we toch vooral niet, dus beter stilte hierover bewaren.
Maar waarom zo vreselijk snel al verhogen, feelipino? Als je bang bent voor bijwerkingen kun je beter pas na 5/6 dagen verhogen, mits alles goed gaat natuurlijk...
Dit is wat mijn DA aanraadde.. Ik kijk het alsnog aan hoor, mocht ik na 1 of 2 dagen al bijwerkingen zien ga ik niet gelijk weer ophogen.. Is het echt belachelijk snel?