Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
AnoukWelsh schreef:Hier nogsteeds een happy paard zonder ulcer gold
ivy_power89 schreef:Ik heb 2 weken volledige medicatie moeten geven, en daarna halve medicatie voor weer 2 weken.
Denk dat het na 5 dagen echt te vroeg is om er iets over te zeggen
melissad schreef:AnoukWelsh schreef:Hier nogsteeds een happy paard zonder ulcer gold
Mag ik vragen hoe lang je de ulcergold hebt gegeven en hoe snel merkte je verschil? Ik ben nu 5 dagen bezig met een volle spuit ulcergold ik merk alleen dat ze niet meer zo vaak gaapt, ze oogt nog steeds niet echt happy en is nog steeds niet vooruit te branden.
Luvinna schreef:Vraagje.. paard geeuwt veel na het rijden. krijgt 24-24 onbeperkt hooi. Snel nerveus. Singelnijd. gevoelig aan maag al bij aanraking.
DA raad aan kuur omeprazol. wou graag via abler bestellen maar is enkel abprazole voldoende of geven jullie deze altijd in combi met de AbSucralfate?
Luvinna schreef:grof gezegd vanwege de prijs. 200 euro voor een week ulcergold is best pittig. abler scheelt behoorlijk in prijs. ze gaapt zeer veel op het moment.
darkadia schreef:Luvinna schreef:grof gezegd vanwege de prijs. 200 euro voor een week ulcergold is best pittig. abler scheelt behoorlijk in prijs. ze gaapt zeer veel op het moment.
Houd wel rekening met invoerrechten en daarbij is het hier geen goedgekeurd medicijn...eerder mensen boetes gehad en dan ben je alsnog duur uit.
nikysa90 schreef:Zal straks een verslagje maken van onze controle scopie woensdag.
Maar even gauw vraagje, dan kan ik misschien nog meenemen met avondvoeren; hoeveel Speedibeet geven jullie per dag om depectine effectief zn werk te laten doen? Geef nu 2x per dag 2handjes en dan warm water eroverheen, 10 minuten staan laten en dan mengen met 2 handjes grasmix van Hartog. Anders eet ze het niet. Is dat te weinig?
darkadia schreef:Luvinna schreef:grof gezegd vanwege de prijs. 200 euro voor een week ulcergold is best pittig. abler scheelt behoorlijk in prijs. ze gaapt zeer veel op het moment.
Houd wel rekening met invoerrechten en daarbij is het hier geen goedgekeurd medicijn...eerder mensen boetes gehad en dan ben je alsnog duur uit.