Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
ellepel schreef:heb je de hele uitslag?
weten ze ook een reden voor die bloedarmoede?
voer je dan te weinig of is er iets anders aan de hand
FCSA schreef:Trouwens, ik hoor net dat de Australier over ongeveer 2 wkn weer even in NL is. Mochten jullie interesse hebben, dan zouden we misschien een aantal headshakers samen kunnen brengen op een centrale plaats om ze te laten behandelen. No guarantees, maar laat maar weten of jullie daar interesse in zouden hebben. Behandeling kost 75 euro.
russel schreef:Ik kan mij voorstellen dat paarden met veel druk gereden, valse knikken, gedwongen nep aanleuningen zeker problemen daar krijgen en ik ben wel benieuwd naar statjes waarin paarden dressuurmatig getraind zijn en verkeerd gereden..., hoeveel ervs HS hebben.
Zijn rug bol maken kan hij wel, als hij moet mesten, dan doet hij dat zelfs heel overdreven...tijdens rijden heeft dat ook steeds mijn aandacht en ik doe oeverloos oefeningen op de achterhand, hij nu ook door voortdurend op zijn achterbenen te staan als hij met zijn jonge vriend buiten staat,![]()
losrijden is bij hem ook geen 5 minuten werk en geef je hem de keuze dan is alles van voren uit...heel typisch, zal wel luiheid zijn...sommige mense sloffen ook en hebben een lui loopje.
Maar snel en oersterk is het dier wel, hele droge gewrichten, sterk beenwerk....
russel schreef:Ik denk voornamelijk zijn kies, want hij is een heel stuk opgeknapt, maar nek zou best kunnen.....hij heeft er toch 2 jaar in zijn jeugd aan moeten geloven....ik ga ook nog verder speuren, wacht even af hoe hij gaat worden, rijtechnisch is hij de laatste weken wel erg makkelijk geworden...
FCSA schreef:Te vroeg gejuicht helaas..
Debski schreef:FCSA schreef:Te vroeg gejuicht helaas..
Vervelend zeg, bij Laarakker hebben ze toen tegen mij gezegd dat je pas na een half jaar schudvrij in je handen mag gaan knijpen. Ik was bijna op een half jaar.... Krijg zowaar weer vertrouwen, durfde weer meer aan, zag het weer zitten. Echt heel naar deze aandoening.