Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
snowdon schreef:en zichtbare resultaten bij iemand?
En nog mensen die niets geven, ook geen prascend dus? (knuppel in hoenderhok waarschijnlijk....)
tylando schreef:Lees nu pas reactie van kim..
Mijn paard is idd heel erg vooruit gegaan bij behandeling van ingrid..
Ook met mindering van prascend... ik ben er zeker niet volledig vanaf maar probeer t ooit wel te kunnen. .
Eerlijk gezegd ben ik bang om hem van de prascend af te halen en dat hoeft nu nog helemaal niet. .
Maar de resultaten (klinisch) mogen er al echt zijn! !
tylando schreef:Precies en daarom laat ik iedereen in zijn waarde. .. je moet doen wat goed voelt en hoe ik het doe voelt goed voor mij..
Ik ga niemand afkraken of wat dan ook want tenslotte zijn we hier allemaal om het beter voor de paarden te maken.
snowdon schreef:en zichtbare resultaten bij iemand?
En nog mensen die niets geven, ook geen prascend dus? (knuppel in hoenderhok waarschijnlijk....)
Jessix schreef:snowdon schreef:en zichtbare resultaten bij iemand?
Volgens mij heeft JP een tijdje monnikspeper gegeven zonder Prascend, toch JP? En volgens mij nog iemand, maar weet even niet meer wie.. Ook zijn er een aantal die geen Prascend geven ivm allergische reactie.
Ik heb het in combinatie gebruikt, dus kan je niet vertellen of de monnikspeper wat deed of dat het Prascend was.