Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Adriana schreef:Hee Zidaantje, ik heb een vraagje... ik verwissel het om de dag... maar nu wordt het verband blauw aan de binnenkant... wat betekent dat? Het helpt opzich wel de korsten laten los ... maar er moet geen infectie inkomen...
Shanna schreef:ik doe nu 3 dagen proberen met verlopen olie..
daarna ga ik over op acederm wondspray, ik heb het idee dat dit bij mijn friesje wel helpt namelijk!!
dollemina schreef:Shanna schreef:ik doe nu 3 dagen proberen met verlopen olie..
daarna ga ik over op acederm wondspray, ik heb het idee dat dit bij mijn friesje wel helpt namelijk!!
VERLOPEN OLIE???
Dat is nu juist waar de paarden bloedvergiftiging van kunnen krijgen.
De dierenarts bij mij zei dat dat één van de stomste dingen is die je kunt doen.
Niet doen dus.
Beter is om tandpasta te proberen.
Adriana schreef:Door de korsten voelt het ook dikker, dat merk ik wel bij Nathalie en de huid is heel erg raar en daardoor voelt het bij haar ook dikker.
Ik heb het verband vandaag alweer verschoond, het blijft gelukkig droog van binnen. Ik krijg het gevoel dat de zalf ook de rotzooi naar buiten trekt... het verband was wel droog van binnen, maar met rotzooi en korstjes...
Het enige nadeel van alleen zijn is dat je net wat sneller moet zijn en nu kruipt het verband ook eerder omhoog, dat is erg balen!
Shanna schreef:mokzalf erop!