24 jarige ster-ruin.
Mag Z-starten tussen de paarden en was M-springen bij de ponies.
Is luchtzuiger vanaf zijn 11e en heeft nog nooit koliek gehad terwijl hij zonder band op stal staat.
Kan de hele dag lekker zuigen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
                                                         pamelaatjee schreef:dan moet je een luchtzuigband kopen
 werkt niet en paard wordt gestresst 
                                                         Mork schreef:Precies!!! Sinds ik jaren terug die band eraf heb gehaald heb ik een ander paard.

Iedereen weet altijd alles beter dat zul je met het zuigen ook wel ondervonden hebben. Ik heb nog een paard (geen zuiger) die zich nauwelijks laat laden daar weet ook iedereen het altijd beter. Ik ben niet streng genoeg moet de zweep er over leggen en weet ik veel wat niet al meer. Moe wordt ik van dat soort mensen  

Kris25 schreef:Jeuh, hier waarschijnlijk andere stalling voor mijn paard, waar hij de hele dag in de wei kan gaan staan zonder band!!!

ShadowMerel schreef:Oke, ik geef hem altijd eerst hooi en daarna pas brokken en daarna weer hooi.. maar wat is precies: maagcompositum of pronutrin ?? en is dat erg duur?
Groetjes,,.. oja nog ff een vraagje.. hoe komt het dat je zo veel afweet van lucht zuigen??
ShadowMerel schreef:OKe bedankt allemaal..!! maar wat is nu precies pronutrin?