Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Zal binnenkort wel weer even een foto plaatsen. Maar ik heb er wel mn handen aan vol, 3 keer per dag

evitatinkle schreef:Heb je haar juist op méér biks gezet gouda???

gouda schreef:evitatinkle schreef:Heb je haar juist op méér biks gezet gouda???
Ja klopt weet niet echt mokbevorderend maar ja ze was met rijden ook supersloom enzo dus moest wat. Heb liever dat ze meer hooi eet maar dat doet ze niet dan eet ze ook heel dr stal vol stro leeg en ben ik bang voor verstopping. Nu ze meer biks eet eet ze ook minder stro maar vind ik her en der wel wat restjes hooi terug maar of de stalhouder nu meer hooi geeft? Vind het wel toevallig zou een paard van een half kilootje (als het niet minder is) extra brok op een dag nu in ene minder hooii gaan eten lijkt mij sterk? Denk toch dat hij ze meer hooi is gaan geven omdat hij wel gemerkt zou hebben dat ie anders misschien een klant kwijt is.... Hij voert nooit als er iemand bij is dat is wel jammer.
Weet niet als je in pension staat is het toch niet echt je eigen paard op de een of andere manier doen ze toch altijd wat ze zelf willen. Is hun eigen erf natuurlijk dus zit wel wat in maar toch.....

Het ligt echt aan de modder in het weiland. En het been is gelukkig niet meer zo dik, dit wat je nu ziet komt door zijn stalbenen
Ja daar is ie ook mee gezegend