Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
DubbelFun schreef:Ik heb wel eens gelezen dat van antiklitspray het beschermende huidvet verdwijnt/verminderd waardoor je paard minder 'waterdicht' is.
Is dat waar ??
@Zilfstar: mooi dat die kies er uit is en hopelijk eet ie snel weer normaal

DubbelFun schreef:Ik bedoelde hier natuurlijk de huid!!Ik heb me laten vertellen dat Hot-Oil aan ingrediënten panthenol en collageen zou moeten bevatten om de vacht te versterken en te repareren.
DubbelFun schreef:Persoonlijk zou ik nooit iemand met een hamer op de hoornige uitsteeksels in de ruggengraat laten slaan.
Wat is het beoogde doel hier van ??DubbelFun schreef:Ik bedoelde hier natuurlijk de huid!!Ik heb me laten vertellen dat Hot-Oil aan ingrediënten panthenol en collageen zou moeten bevatten om de vacht te versterken en te repareren.
Grit schreef:Het belangrijkste (en meteen ook het lastige als je ergens voor de eerste keer aan begint) is dat je kunt vertrouwen op de expertise van de behandelaar.

Grit schreef:De keer dat ik dergelijke behandeling heb gezien, stond het paard heel rustig stil aan een los touwtje en oogde ontspannen.
De osteopaat doet ook wel eens handelingen waarbij ik mij verbaas hoe rustig onze paarden erbij staan, terwijl ze alle kanten op kunnen draaien als ze willen.
Het belangrijkste (en meteen ook het lastige als je ergens voor de eerste keer aan begint) is dat je kunt vertrouwen op de expertise van de behandelaar.
En merk dat ze met zulk rustig zonnig weer vaker op de dag slapen.fique schreef:Wat heb je al bodembedekking in de stal. Als Boon daar ligt dan zit de houtkrul tot in haar orenVraag me nu dus af of ze nog wel licht in haar stal.