Die van mij krijgt in vier beurten 13 kilo Duits kruidenhooi meer mag die niet is 1,5% van lichaamsgewicht
Ze waren bij ons al bezig met de weitjes, dus hoop dat ze snel naar buiten mogen

Voorlopig eten we de kanten leeg.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
linda2008 schreef:Chess, wat heerlijk dat het einde van alle ellende in zicht is! En wat zul je hebben genoten van dat ritjeje gaat kleine dingen met je paard wel meer waarderen vind ik, hebben jullie dat ook?
Temperatuur is goed, maar die is altijd goed geweest (ondanks dat ze dus wel een heftige infectie in haar lijf heeft zitten). We gaan maar rustig verder en ik zal maandag de kliniek eens bellen of ik er letterlijk pus uit hoor te spoelen of gewoon de boel open moet houden....soms begint me het gevoel te bekruipen dat het niet meer goed gaat komen...
fannetje schreef:Linda, is het nog een idee om van die uierinjectors erin te spuiten? Zou je aan de DA voor kunnen leggen?
fannetje schreef:ja, idd. Ik weet dat wij dat vroeger op de kliniek bij honden deden met wonden die kans hadden op fisteling of holte vorming. Dat werkte super. Ik ben inmiddels al bijna 13 jaar uit de praktijk, maar dacht zal het eens opperen.
linda2008 schreef:fannetje schreef:ja, idd. Ik weet dat wij dat vroeger op de kliniek bij honden deden met wonden die kans hadden op fisteling of holte vorming. Dat werkte super. Ik ben inmiddels al bijna 13 jaar uit de praktijk, maar dacht zal het eens opperen.
Maar ze reageerd niet op de AB ivm MRSA bacterie... althans zo heb ik begrepen waarom ze van AB werd afgehaald.... maar ik geef toe dat ik het soms allemaal niet meer precies weet. Je hoort zo veel, veel medische termen, dat het soms niet te volgen of onthouden is![]()
Jet schreef:Pittig hoor! Geef je nog wel iets om haar weerstand op te krikken en te ondersteunen? Ik heb Lou destijds een langere kuur met NAF Opkikker gegeven, ik had het idee dat haar dat wel goed deed. Overigens kreeg Lou ook geen AB toen bekend was dat ze MRSA had, haar lichaam moest het toen ook zelf zien op te knappen. Ik denk dat we allemaal meedenken met je omdat we graag zien dat het "snel" goed gaat, maar als ik bedenk hoe lang ik met Lou bezig geweest ben voordat ik weer een beetje normaal kon rijden heeft dat uiteindelijk ook zo'n anderhalf jaar geduurd. Dat vergeet je eigenlijk na zoveel tijd ( of ik in elk geval).
Weet je wel hoe je kan merken dat je niet meer hoeft te spoelen?