Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Heleennn schreef:wordt door de stal idd buiten en binnen gehaald maar hier zit hoeven krabben niet bij. Dat is puur als ze de piste in moeten. (Nieuwe zand sinds eind 2016 en willen ze netjes houden)Dat is een verstandig idee ja. Maar is dat ook geen stof tot nadenken voor de toekomst? Of wordt hij door de stal 's morgens buiten gezet en 's avonds binnen gezet?
BigBen schreef:Art_Ificious schreef:Ik zelf heb de indruk dat het niet vlot doordat ik niet meer dan 3x per week even op stal kan zijn.
Drie keer per week even op stal ?
Is die pony uberhaupt in de hand ?
Wordt er eigenlijk iets van werk mee gedaan ?
dresjoepie schreef:Even over het optillen van de benen Ik denk eerder dat er ook iets is gebeurd en hij daar nog steeds traumatisch voor is! Wat goed zou zijn om met hem te doen zijn de T -touches van Linda Tellington Jones
https://www.youtube.com/channel/UCYvnTI ... _grvgZdZug
Art_Ificious schreef:Dat ik zelf op de hoefslag loop ben ik me van bewust. Ik heb zelf niet ee goede balans wat rechtdoor lopen betreft. (Heb een verkeerde voethouding wat veroorzaakt dat ik vaak tegen mijn eigen enkels stap) Zeker niet als de bak wat losser ligt. Als die gesleept is heb ik het er minder moeilijk mee.
Als ik limo achter mij wil houden loop ik wel bewust op de hoefslag.
Met in mijn nek kruipen bij rechtsom, nee zo bedoel ik niet. Ik bedoel dat hij dan met het hoofd naast mij mag komen maar niet pal achter mij. Ben me wel heel bewust dat ik niet consequent genoeg was daarin gisteren.
Zondag film ik opnieuw omdat ik dan ook mag longeren terug.
Ik heb zeker wat aan de tips dus houd jullie zeker niet in
sylva schreef:Heb je al eens naar FeatherLight Horsemanship gekeken TS? Is niet belachelijk ver Nederland in en het lijkt me perfect aansluiten bij jullie.
sakvis schreef:Mooi duidelijk filmpje. Is er een reden waarom je 10 minuten dezelfde kant op longeert?
mooney schreef:Jongens een beetje lezen kan toch wel, Feather light is al echt 10x aangekaard (zelfs op deze pagina weer) en TS heeft al wel beantwoord waarom ze dat niet ziet zitten.
TS: hou je de achtervoeten bewust zo hoog tijdens het uitkrabben? Ziet er in mijn ogen nogal oncomfortabel uit voor Limo. Verder lijkt het in deze setting inderdaad niet veel spanning op te leveren, mooi begin om verder mee te werken. Als ik dit zo zie zou ik in de toekomst wel gaan werken met het laten optillen door anderen, maar wel mensen die op dezelfde manier (en met jou erbij) willen werken.