*edit*
Jaaaaaa! Er staat dat het verzonden is. Hopelijk voor degene die ook wachten op Mr. Feel Warm via Agradi ook!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Setteli schreef:Ja de mijne is ook verzonden. Ik heb al een paar maand niet gereden ivm blessure paard, maar ik mag al wel weer wat doen. Het ontbreekt me alleen nog aan de tijd om haar echt weer op te pakken (slecht weer, huis in verkoop, ander huis kopen, moeder ziekenhuis enz enz).
Maar mijn goede voornemen is haar gauw weer op te pakken.
Heb laatst de osteopaat en de masseur erbij gehad en ze zat bij beiden best vast in de schouderspier. Gisteren drukte ik even op die spier, maar die was echt heel gevoelig. Ik zit er dus ook aan te denken om de rugwarmer aan te schaffen, maar die dan andersom op de rug te leggen. Dus over haar schouders, zodat ie wat lager komt. Of heeft iemand een alternatief?
Ik zag van BOT ook een borstbeschermer, maar die heeft volgens mij maar op een paar plekken keramische deeltjes en net niet op de plek die ik zou willen.
MarliesR schreef:Ik heb inmiddels een bericht vanuit Fedimax dat de order verzonden is. Nu is het "tracking system" van DHL nogal waardeloos, dus eigenlijk nog steeds geen idee wanneer hij er dan precies is. Maar heb een kleine hoop voor morgen.
Zilly schreef:Hoe weten jullie waar de keramische deeltjes zitten bij BoT producten? Zijn daar plaatjes van?