Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fennadev schreef:Heeft iemand ook nog tips om winterhaar van de voorgaande jaren uit de deken te krijgen zonder dat je er meteen twee uur aan moet besteden zoals ik zondag heb gedaan?
Het eruit plukken is echt ellendig werk ben ik achter gekomen en heb het grootste deel er nu uit, maar nog niet alles.
Fennadev schreef:Heeft iemand ook nog tips om winterhaar van de voorgaande jaren uit de deken te krijgen zonder dat je er meteen twee uur aan moet besteden zoals ik zondag heb gedaan?
Het eruit plukken is echt ellendig werk ben ik achter gekomen en heb het grootste deel er nu uit, maar nog niet alles.
LesleyElise2 schreef:Heyy
Ik heb sinds kort een falabella erbij gekregen als gezelschap voor mijn E pony. Maar sinds ze hier is schuurt ze de hele tijd. Ze heeft een kale plek aan haar hals. Ik zou haar natuurlijk graag willen borstelen ofzo maar dat kan niet want ze is nog niet zo heel tam. Ze komt al wel naar mij toe maar ze vindt geaaid worden nog heel eng. Ik kan nu dus ook niet zien wat het precies is. Ze heeft wel een hele dikke vacht dus misschien ligt het daar aan. Ze heeft ook veel jeuk aan haar sokken. Ik heb verder hier niet veel verstand van dus hoop dat iemand me hiermee kan helpen