Nicky1963 schreef:Superfijn dat het zo goed gaat. Maar doe je wel n beetje rustig aan in de training? Als ik je bovenstaande tekst zo lees, ga je er wel weer helemaal voor.
Veel plezier hoor, met je superwonderpaard.
Ze is anderhalve maand onder het zadel. Dit zijn de basisdingen en juist de punten die we moeten trainen van osteopaat, da en lesgeefster. Wat zou ik anders moeten doen? Dit is nog rustig opbouwen hoor ze kan het heel goed aan en is na halfuurtje of soms 40 min totaal niet bezweet of aan het hijgen. Komt goed ik voel heel goed aan wat ze wel en niet kan, punt is dat ze meer kracht in haar achterhand moet terugkrijgen en dat doe je met deze oefeningen!
Bedankt voor je reactie, en mijn antwoord is niet aanvallend bedoelt hoor

@[***],
Dankjewel hihi
.
ik rij met mijn getrainde paard ok niet meer dan 30/40 min. En die oefening is echt heel pittig. Tuurlijk schat je het zelf goed in maar als ik jullie een beetje pols is mirre één met een gouden karakter die zich nog liever voor je doodloopt bij wijze van dan jouw teleurstellen. Dus pas wel op. Achterhand trainen zou ik nu echt nog enkel door middel van overgangen en tempwisselingen en gewoon rustig aan. 20/30 min trainen is meer dan voldoende. En veel stapwerk dat is ook goed voor de achterhand