Desert:bijzondere auto-imuunziekte en meer,maar wel leerzaam

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

esje01

Re: Desert:bijzondere auto-imuunziekte en meer,maar wel leerzaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 18:55

TOPPERDETOP!
Heerlijk toch, je mag onwijs trots zijn opjezelf en je doorzettingsvermogen en het wederzijdse vertrouwen tussen jou en Desert.

Bassenqua

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 18:56

*\%/* Jullie zijn alletwee topwijven!!!!! *\%/*

Dorien1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 19:16

heel goed nieuws! Ik ben erg blij voor jullie en hoop mee dat ze verder de goede richting mag blijven uitgaan!

CRos95

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 19:27

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/*

JUICH :+

nee echt geweldig nieuws Sandra!

Sylke104

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 19:34

WAUW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 19:41

TOP nieuws !! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

sharief

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 19:45

Alweer even geleden dat ik in je topic keek , maar wat een goed nieuws !!!! Ik ben blij voor jullie, super!! Ook mooi om Desert zo te zien op de foto's, een blij dier *\o/* *\o/*

stalbluemoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 20:42

Geweldig sandra, Jullie zijn een gouden koppel dat bewijs is er wel weer.
super hoor. *\o/* *\o/*

xElienx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 20:52

*\o/* *\o/* *\o/* Voor Desert *\o/* *\o/* *\o/* voor San *\o/* *\o/* *\o/* voor Rene *\o/* *\o/* *\o/* Voor Desert *\o/* *\o/* *\o/* voor San *\o/* *\o/* *\o/* voor Rene *\o/* *\o/* *\o/* Voor Desert *\o/* *\o/* *\o/* voor San *\o/* *\o/* *\o/* voor Rene *\o/* *\o/* *\o/* Voor Desert *\o/* *\o/* *\o/* voor San *\o/* *\o/* *\o/* voor Rene *\o/* *\o/* *\o/* Voor Desert *\o/* *\o/* *\o/* voor San *\o/* *\o/* *\o/* voor Rene *\o/* *\o/* *\o/* Voor Desert *\o/* *\o/* *\o/* voor San *\o/* *\o/* *\o/* voor Rene *\o/* *\o/* *\o/* Voor Desert *\o/* *\o/* *\o/* voor San *\o/* *\o/* *\o/* voor Rene *\o/* *\o/* *\o/* Voor Desert *\o/* *\o/* *\o/* voor San *\o/* *\o/* *\o/* voor Rene *\o/* *\o/* *\o/* Voor Desert *\o/* *\o/* *\o/* voor San *\o/* *\o/* *\o/* voor Rene *\o/* *\o/* *\o/* Voor Desert *\o/* *\o/* *\o/* voor San *\o/* *\o/* *\o/* voor Rene *\o/* *\o/* *\o/* Voor Desert *\o/* *\o/* *\o/* voor San *\o/* *\o/* *\o/* voor Rene *\o/* *\o/* *\o/* Voor Desert *\o/* *\o/* *\o/* voor San *\o/* *\o/* *\o/* voor Rene *\o/* *\o/* *\o/* Voor Desert *\o/* *\o/* *\o/* voor San *\o/* *\o/* *\o/* voor Rene *\o/* *\o/* *\o/* Voor Desert *\o/* *\o/* *\o/* voor San *\o/* *\o/* *\o/* voor Rene *\o/* *\o/* *\o/* Voor Desert *\o/* *\o/* *\o/* voor San *\o/* *\o/* *\o/* voor Rene *\o/* *\o/* *\o/* Voor Desert *\o/* *\o/* *\o/* voor San *\o/* *\o/* *\o/* voor Rene *\o/* *\o/* *\o/* Voor Desert *\o/* *\o/* *\o/* voor San *\o/* *\o/* *\o/* voor Rene *\o/* *\o/* *\o/* Voor Desert *\o/* *\o/* *\o/* voor San *\o/* *\o/* *\o/* voor Rene *\o/* *\o/* *\o/* Voor Desert *\o/* *\o/* *\o/* voor San *\o/* *\o/* *\o/* voor Rene *\o/* *\o/* *\o/* Voor Desert *\o/* *\o/* *\o/* voor San *\o/* *\o/* *\o/* voor Rene *\o/* *\o/* *\o/* Voor Desert *\o/* *\o/* *\o/* voor San *\o/* *\o/* *\o/* voor Rene *\o/* *\o/* *\o/* Voor Desert *\o/* *\o/* *\o/* voor San *\o/* *\o/* *\o/* voor Rene *\o/* *\o/* *\o/* Voor Desert *\o/* *\o/* *\o/* voor San *\o/* *\o/* *\o/* voor Rene *\o/* *\o/* *\o/* Voor Desert *\o/* *\o/* *\o/* voor San *\o/* *\o/* *\o/* voor Rene *\o/* *\o/* *\o/* Voor Desert *\o/* *\o/* *\o/* voor San *\o/* *\o/* *\o/* voor Rene *\o/* *\o/* *\o/* Voor Desert *\o/* *\o/* *\o/* voor San *\o/* *\o/* *\o/* voor Rene *\o/* *\o/* *\o/*

ElineThera

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 21:37

Super, super nieuws!! Top en super dat je gevoel en gepuzzel zo gewerkt heeft. Ik ben zo blij voor je Sandra.

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 21:43

*\o/* *\o/* *\o/* Super nieuws!!!!!!!!!!!!!! :j :j :j :j :D :D :D :D :D *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 21:49

Wat suuuuuper Sannie!!!!! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Wat betekent dit concreet? Mag je haar nu gezond noemen? Kan ze hier oud mee worden?

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 22:00

Wat een heerlijk nieuws! Super om te horen.

ProudOfPride

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 22:20

*\o/* Ooo San wat ben ik ontzettend blij voor Desert!!! En voor jullie natuurlijk ook!! *\o/* *\o/*

Maydine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 22:23

WAUW wat een super goed nieuws voor jullie! Wat moet dat goed voelen! :j

xElienx schreef:
*\o/* *\o/* *\o/* Voor Desert *\o/* *\o/* *\o/* voor San *\o/* *\o/* *\o/* voor Rene *\o/* *\o/* *\o/* Voor Desert *\o/* *\o/* *\o/* voor San *\o/* *\o/* *\o/* voor Rene *\o/* *\o/* *\o/* Voor Desert *\o/* *\o/* *\o/* voor San *\o/* *\o/* *\o/* voor Rene *\o/* *\o/* *\o/* Voor Desert *\o/* *\o/* *\o/* voor San *\o/* *\o/* *\o/* voor Rene *\o/* *\o/* *\o/* Voor Desert *\o/* *\o/* *\o/* voor San *\o/* *\o/* *\o/* voor Rene *\o/* *\o/* *\o/* Voor Desert *\o/* *\o/* *\o/* voor San *\o/* *\o/* *\o/* voor Rene *\o/* *\o/* *\o/* Voor Desert *\o/* *\o/* *\o/* voor San *\o/* *\o/* *\o/* voor Rene *\o/* *\o/* *\o/* Voor Desert *\o/* *\o/* *\o/* voor San *\o/* *\o/* *\o/* voor Rene *\o/* *\o/* *\o/* Voor Desert *\o/* *\o/* *\o/* voor San *\o/* *\o/* *\o/* voor Rene *\o/* *\o/* *\o/* Voor Desert *\o/* *\o/* *\o/* voor San *\o/* *\o/* *\o/* voor Rene *\o/* *\o/* *\o/* Voor Desert *\o/* *\o/* *\o/* voor San *\o/* *\o/* *\o/* voor Rene *\o/* *\o/* *\o/* Voor Desert *\o/* *\o/* *\o/* voor San *\o/* *\o/* *\o/* voor Rene *\o/* *\o/* *\o/* Voor Desert *\o/* *\o/* *\o/* voor San *\o/* *\o/* *\o/* voor Rene *\o/* *\o/* *\o/* Voor Desert *\o/* *\o/* *\o/* voor San *\o/* *\o/* *\o/* voor Rene *\o/* *\o/* *\o/* Voor Desert *\o/* *\o/* *\o/* voor San *\o/* *\o/* *\o/* voor Rene *\o/* *\o/* *\o/* Voor Desert *\o/* *\o/* *\o/* voor San *\o/* *\o/* *\o/* voor Rene *\o/* *\o/* *\o/* Voor Desert *\o/* *\o/* *\o/* voor San *\o/* *\o/* *\o/* voor Rene *\o/* *\o/* *\o/* Voor Desert *\o/* *\o/* *\o/* voor San *\o/* *\o/* *\o/* voor Rene *\o/* *\o/* *\o/* Voor Desert *\o/* *\o/* *\o/* voor San *\o/* *\o/* *\o/* voor Rene *\o/* *\o/* *\o/* Voor Desert *\o/* *\o/* *\o/* voor San *\o/* *\o/* *\o/* voor Rene *\o/* *\o/* *\o/* Voor Desert *\o/* *\o/* *\o/* voor San *\o/* *\o/* *\o/* voor Rene *\o/* *\o/* *\o/* Voor Desert *\o/* *\o/* *\o/* voor San *\o/* *\o/* *\o/* voor Rene *\o/* *\o/* *\o/* Voor Desert *\o/* *\o/* *\o/* voor San *\o/* *\o/* *\o/* voor Rene *\o/* *\o/* *\o/* Voor Desert *\o/* *\o/* *\o/* voor San *\o/* *\o/* *\o/* voor Rene *\o/* *\o/* *\o/* Voor Desert *\o/* *\o/* *\o/* voor San *\o/* *\o/* *\o/* voor Rene *\o/* *\o/* *\o/* Voor Desert *\o/* *\o/* *\o/* voor San *\o/* *\o/* *\o/* voor Rene *\o/* *\o/* *\o/*

:') hierbij sluit ik me volledig aan Elien! :D

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-13 22:45

Dank jullie wel :D ik krijg er tranen van van al die lieve reacties,maar goed is al gauw gebeurd nu....het heeft bloed,zweet,tranen,heel veel energie,koppijn en ook mega euries gekost,maar dan heb je ook wat :D

Hoe nu verder weet ik niet,maar van een paard die opgegeven was door alle uitslagen en mijn gevoel die NEE!!!! riep dit is iets anders,denk ik dat mijn leerweg in het leven nog heel wat te leren heeft,maar vooral mijn gevoel en mezelf niet te verloochenen....
Ik had mijn eigen da niet vandaag,waar ik heel mijn gepuzzel aan heb voorgelegd en die altijd goed meedenkt.Daar zal ik van de week even mee kort sluiten.
En de arts Utrecht ga ik morgen even overleggen,die zal het ook niet meer weten vrees ik,want aan de hand van alle uitslagen hadden hun natuurlijk gelijk...en hij doet zeker zijn best om met mij mee te denken,dat waardeer ik ook heel erg,maar sommige dingen zijn niet te verklaren voor een arts en voor mij wel :')

Ik denk zelf deze weg door te gaan,per dag op gevoel en ook in overleg met Desert medicijnen geven,dit is allemaal op natuurbasis,ik blijf reiki geven en ik neig om te stoppen met de prednisolon (ik was al aan t minderen om de dag en dan nu kijken of ze t nodig had om bloedarmoede te herstellen)en dan over 6 weken de coombtest herhalen,mocht die dan negatief zijn,kan het niet door de pred komen dat die negatief is zoals de laatste keer en heeft ze misschien geen aiha,wat ik steeds al het gevoel had....

Feit blijft dat wat zij allemaal mankeert/de wat door onderzoeken en ct=scan is gebleken zeer ernstig is,maar ik dacht steeds dat ze op weg retour zat en ik hoop het zo,ik ging voor volledig herstel dat ze weer een normaal waardig bestaan kon hebben.Ik ben voorzichtig blij en hoop dat het blijvend is.Blijft nog wel de grote niersteen een probleem,daar is niets voor,ik geef wel druppels nu,voor ondersteuning nieren en waar bij staat dat het steentjes vergruist...

Jezus tot 3 keer is ze door t oogje van de naald gekropen,dat de euthanasiespullen al klaar lagen ;(

Hoe dan ook,ik ben gewoon blij,dit hebben we mee en als ik zie hoe relaxed ze geworden is,nu ook met bloedprikken,hebben zowel Desert als ikzelf een grote spurt gemaakt in dit leven....VERTROUWEN _/-\o_

Ik laat jullie nog weten wat de artsen ervan denken....
Maar jeetje zelfs de bloedarmoede zit nu tussen de grens en alle waardes lever,nieren etc is verlaagd....en gewoon super goed!!!! :):)

Oh en die spierbevangenheid had dus denk ik echt met hoevenspul te maken,want voer heb ik maar weinig aangepast,alleen ijzersupplement verminderd....
Da vandaag kon zich erin vinden....CK waardes (120-470) december 3093 nu naar 243 :oo

Haha heel verhaal,kunnen jullie het nog volgen???? :o

Lisanfellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 22:58

YES *\o/* YES *\%/* YES *\o/* YES

Twinklestar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 23:17

Geweldig al die leuke reacties hier en ik sluit me er volledig bij aan :j +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ .

Het is jullie zo gegund San, na alle ellende van afgelopen jaar hebben jullie dit goede nieuws gewoon verdiend en zonder jullie had Desert het niet gered.

Hoeraaaaaaa voor eigenwijze vrouwen die hun gevoel volgen *\o/* *\%/* _/-\o_ :D .

Dikke knuffel uit Zeeland :* .

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 00:40

Wat een super goed nieuws!!! Toppertjes

YazhiSien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 09:06

zoals ik al op fb zei! Geweldig wow nieuws!!!!

smileydees

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 09:55

JIEEEEEEEEHAAAAAAAAAA super mega top gaaf !! Wat een nieuws!!!!!!!

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-13 22:04

Hartverwarmend jullie reacties....dat geeft een burger moed, dat dit ook nog bestaat :(:) :(:)
Dank jullie wel allemaal :*

Arts Utrecht was nu ook voorzichtig positief :D *\o/*

En ik?....ik probeer alles te laten bezinken,ben toch nog aan t puzzelen 8)7 maar ik geniet <3 ik heb vanmiddag mijn tijd verspild om gewoon bij de paardjes te gaan zitten en te genieten,kroelen,spelen en foto's maken....even de boel de boel te laten,want heel eerlijk,wat heeft dit een hoop energie gekost,maar Desert was het dubbel en dwars waard,ik zou het zo weer doen.....mits mijn gevoel dit aan geeft....

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 23:36

Goede les voor iedereen, leg nooit je intuitie naast je neer, vooral niet als het om dieren gaat. Ik heb honden, paarden en katten , hele veestapel thuis en zo langzamerhand heb ik heel snel door wanneer iemand wat mankeert. Ook door gewoon te om je heen te kijken kun je soms al veel betekenen voor dieren, pony van een kennis lag op een mooie droge dag toch wel nat in het land, gestopt en ja hoor koliek, gelukkig heeft ze het gered en het kleine shetje dat heel ver van de groep afstond bleek met zijn benen vast in het prikkeldraad te zitten, gelukkig ook goed gekomen. Als je gevoel voor dieren hebt dan vallen deze dingen je op, in een flits zie je dat iets niet goed is maar helaas geven veel mensen hier niet aan toe, ik wel, sta meteen midden in het weiland en ben blij als ik een dier kan helpen. Door dicht bij de natuur en je gevoel te blijven sta je open voor dit soort dingen. Klinkt misschien heel zweverig maar ik vind het gewoon down to earth zijn.

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 23:57

Ik werk op een manege/pensionstal met zo'n 70 paarden. Het is al een paar keer gebeurd dat ik vrij snel kon aangeven dat een paard iets mankeerde. Of dat ze met hele lichte signalen mij iets duidelijk maken. Heel apart om dat mee te maken. Een oud wedstrijdpaard is met pensioen en loopt dag en nacht buiten met de mogelijkheid om op stal te gaan. Ik kwam hooi voeren en hij stond zachtjes te roepen. Ik leg het hooi in de stal en hij bleef heel zachtjes roepen (ik stond naast hem) en keek niet naar zijn hooi, maar naar zijn drinkbak. en ja hoor, een dikke drol erin. Meneer had heel per ongeluk zijn drinkbak vol gemest. Doet hij dus echt nooit! Drinkbak schoongemaakt en dan krijg je een dankbaar hinnikje en hij ging gelijk drinken. <3 Of een paard wat een beetje duf in zijn stal staat. Ik dacht: daar klopt iets niet. Nee paard was inge-ent en altijd na de enting 2 dagen ziek. Ik werk daar nog geen 2 jaar en ken die paarden niet heel goed. Maar het is wel heel grappig om te zien wat ze je kunnen vertellen als er iets mis is. En dan kan het iets kleins zijn zoals mest in een bak of iets heftigers zoals koliek-pijn. Een pony kreupel op stal. Hij stond op rust. Op zich niet vreemd, maar op een of andere manier kon ik eruit op maken dat hij echt pijn had. Het is hard werken (gewoon ordinair stalwerk, maar ook dat moet gebeuren), maar wel heel dankbaar. Thuis met 1 hond en 3 katten gebeurt er ook wel eens wat. Ik heb het gauw genoeg in de gaten. Vrouwelijke intuïtie en gevoel????

stal_HD

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 10:22

Super nieuws sandra. Gelukkig is ze er nog en mag je langer van desert genieten.
Heerlijk een dagje kroelen en niets doen, genieten. En weet je, groot gelijk. Soms moet je zoiets gewoon doen. Even helemaal niets en lekker ontspannen.