Dank jullie wel
ik krijg er tranen van van al die lieve reacties,maar goed is al gauw gebeurd nu....het heeft bloed,zweet,tranen,heel veel energie,koppijn en ook mega euries gekost,maar dan heb je ook wat
Hoe nu verder weet ik niet,maar van een paard die opgegeven was door alle uitslagen en mijn gevoel die NEE!!!! riep dit is iets anders,denk ik dat mijn leerweg in het leven nog heel wat te leren heeft,maar vooral mijn gevoel en mezelf niet te verloochenen....
Ik had mijn eigen da niet vandaag,waar ik heel mijn gepuzzel aan heb voorgelegd en die altijd goed meedenkt.Daar zal ik van de week even mee kort sluiten.
En de arts Utrecht ga ik morgen even overleggen,die zal het ook niet meer weten vrees ik,want aan de hand van alle uitslagen hadden hun natuurlijk gelijk...en hij doet zeker zijn best om met mij mee te denken,dat waardeer ik ook heel erg,maar sommige dingen zijn niet te verklaren voor een arts en voor mij wel
Ik denk zelf deze weg door te gaan,per dag op gevoel en ook in overleg met Desert medicijnen geven,dit is allemaal op natuurbasis,ik blijf reiki geven en ik neig om te stoppen met de prednisolon (ik was al aan t minderen om de dag en dan nu kijken of ze t nodig had om bloedarmoede te herstellen)en dan over 6 weken de coombtest herhalen,mocht die dan negatief zijn,kan het niet door de pred komen dat die negatief is zoals de laatste keer en heeft ze misschien geen aiha,wat ik steeds al het gevoel had....
Feit blijft dat wat zij allemaal mankeert/de wat door onderzoeken en ct=scan is gebleken zeer ernstig is,maar ik dacht steeds dat ze op weg retour zat en ik hoop het zo,ik ging voor volledig herstel dat ze weer een normaal waardig bestaan kon hebben.Ik ben voorzichtig blij en hoop dat het blijvend is.Blijft nog wel de grote niersteen een probleem,daar is niets voor,ik geef wel druppels nu,voor ondersteuning nieren en waar bij staat dat het steentjes vergruist...
Jezus tot 3 keer is ze door t oogje van de naald gekropen,dat de euthanasiespullen al klaar lagen
Hoe dan ook,ik ben gewoon blij,dit hebben we mee en als ik zie hoe relaxed ze geworden is,nu ook met bloedprikken,hebben zowel Desert als ikzelf een grote spurt gemaakt in dit leven....VERTROUWEN
Ik laat jullie nog weten wat de artsen ervan denken....
Maar jeetje zelfs de bloedarmoede zit nu tussen de grens en alle waardes lever,nieren etc is verlaagd....en gewoon super goed!!!!
Oh en die spierbevangenheid had dus denk ik echt met hoevenspul te maken,want voer heb ik maar weinig aangepast,alleen ijzersupplement verminderd....
Da vandaag kon zich erin vinden....CK waardes (120-470) december 3093 nu naar 243
Haha heel verhaal,kunnen jullie het nog volgen????