Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Niekoezz schreef:Vanmiddag telefoontje gekregen dat de operatie goed is verlopen! Ze hebben de bal uiteindelijk nog van de buikholte naar de lies kunnen duwen, dus dat scheelt ook weer iets in kosten! Vrijdagmiddag gaan we hem weer ophalen.
Niekoezz schreef:Ik merk bij die van mij nog vrij weinig dat hij een hengst is (was). Hij stond lekker tussen de ruinen van 3 en 4 jaar, dus hij kon mooi met hen spelen. Naar mij heeft hij zich nog niet als hengst gedragen. Wat doet die van jou dan? Succes maandag! Houd ons op de hoogte.
Niekoezz schreef:Aaah vervelend! Hopen dat het dadelijk in ieder geval over is. Die van mij is gewoon heel erg aan het spelen, maar verder is hij gelukkig braaf. Heb je foto's??
Sueno schreef:Ik zal jullie zeker op de hoogte houden. A.s Dinsdag maak ik zijn hele stal volledig schoon en gaat hij op zaagsel. Nu vreet hij uit verveling de hele stal leeg (Stro) en zin in koliek heb ik dus al helemaal niet.
Ook het bijten in ijzer (tralies etc) is een nieuwe bezigheid van hem dus hij krijgt ook een nieuwe zoutblok en een jollybal om mee te spelen. Zijn humeur word er in ieder geval niet beter op, het beestje verveeld zich gewoon stierlijk. Maar 1 geluk, zijn gedrag nu is niet te wijten aan het hengst zijn.
Vera schreef:Ik heb een 4 jarige PRE hengst die er waarschijnlijk ook aan moet geloven.
Dacht het gewoon in de wei te doen (altijd goede ervaring mee) maar nu hoor ik om me heen dat dat voor een 4 jarige meer problemen kan geven
Wie heeft er ervaring/tips?
Vera schreef:Ilonab schreef:mijn 3 jarige PRE is op de kliniek gedaan op advies van de veearts aangezien ik met hetzelfde issue zat als jij.
Hoe is het nu met Lucentum?
Gaat het goed?