broadway schreef:singasong...Haha,ik praat met mensen, die terug willen/kunnen praten, maar die ook kunnen luisteren,observeren.overwegen en onthouden...maar diegene waar ik mee praat weet genoeg door zulke opmerkingen...krijgt ook de ogen open...
Bij Kyana gebruik ik mijn zintuigen, intuitie en ervaringen...komt géén woord aan te pas en nee, ook niet telepatisch !
Jammer, dit is zo onzinnig...
Wat wil jij met zo'n uitspraak bijdragen aan een paard met echt serieuze problemen ?
Blijf jij maar in jouw geloof en laat mij in de mijne....ieder zijn eigen ervaringen...vrij om te delen en vrij om aan de kant te schuiven...dat is het mooie van bokt !
Trouwens zo mooi is het dus absoluut niet hoor...een moeilijke puzzel waar ws 2x 2 puzzelstukjes (van 2 puzzels in elkaar verweven...) beschadigt zijn...als ik dat al zo mooi verteld heb mag jij mij nu het antwoord geven, maar wel in de topic en niet achter de schermen...
Sorry Timokyana...dit wou ik toch even recht zetten hoor, vind zulke onzinnige opmerkingen in zo'n serieuze topic altijd heel vervelend maar ja...het zij zo ....
Dan laat ik bovenstaande 'zinnige' woorden maar voor wat ze zijn.
Maikeltje, je voelt je blijkbaar aangesproken. Dat zegt meer over jezelf dan over mij.
We zullen zien woensdag ......
NiFallor, geen idee wie er voor 2006 geband is. Diegene waar ik op doel is eind vorig jaar geband. Het gaat mij niet om de manier van schrijven maar om de negatieve lading die het uitstraalt.