Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nadita schreef:ellepel schreef:nadita:
als je afgespoeld hebt je paard even laten rollen in het zand,dan is ie zo weer droog.
ik spoel ap ook wel es af en als hij dan even gerolt heeft borstel ik de meeste zand er af en krijgt hij zo zijn deken weer op,dat droogt heel snel.
net zo snel als een paard zonder eczeemdeken
Neeeee, geen zand. Ik laat mijn paard nooit rollen in het zand. Alleen met zijn dekens op.
Juist die zandkorreltjes blijven dan allemaal in zijn manen en staart zitten. Volgens mij veroorzaakt dat ook jeuk.
Nee, dat lijkt me niets
_CS_ schreef:Natte pony wordt hier ook in het zand gedropt hóór, geeft echt geen extra jeuk.
Op=op: Doet Wisse het er goed op? Op die drainage. Dan zou ik proberen het nog een tijd door te geven
Ik heb daar vorig jaar echt super resultaat mee geboekt.
Kim: uiteraard op een klein stukje broodstaat ook op het flesje aangegeven. Liever niet met grote hoeveelheden krachtvoer, bij hooi en gras geen probleem.
Indien het mogelijk is rechtstreeks via een spuitje geven, maar niet iedereen lukt dat en niet elk paard accepteert dat.
Lusitana schreef:ellepel schreef:lusitana:
kijk toch ook es naar wat het verschil is in voeding?
Geen, ik neem nog van stal mee op dit moment.
Zammie schreef:Nou, ben maar wat blij met dit weer. De koude nachten en voldoende wind overdag zorgen ervoor dat mijn Zammie lekker bloot naar buiten kan. Zo fijn, om hem zo te zien lopen ipv met een deken op... Hoewel hij straks maar weer wat blij zal zijn, als de knutten er weer zijn, dat hij zijn deken op krijgt...