Zo heftig zeg, wel fijn dat de genezing steeds beter gaat!!! Wat zul jij geschrokken zijn, zet door meis!!! Heel veel sterkte en succes met de verzorging!
Echt respect! De verbetering is duidelijk te zien! Helemaal top!! Heel veel succes met de genezing! en sterkte natuurlijk!
Laika
Geplaatst: 30-06-09 12:31
De wonden op zich zijn natuurlijk verschrikkelijk, maar het ziet er naar mijn idee heel mooi uit hoor! Dit moet jou behalve de naderende uitputting toch ook ernstig voldoening geven. Hou vol meis, we leven allemaal met jou en je paardje mee Heb je eventueel iemand die vertrouwd is bij je paardje zodat je een dagje vrij zou kunnen nemen? Lijkt mij dat je dat toch echt even nodig kan hebben.
ukkiepuk
Geplaatst: 30-06-09 12:33
* volgende stille meelezer *
Ik heb enorme bewondering en respect voor je dat je zo goed behandeld en doorzet jullie komen er wel heel veel succes en ik zal dit topic zowiezo blijven volgen
Hou vol meid! Kan me voorstellen dat het je parten gaat spelen maar je doet erg goed werk! Je paardje zal je erg dankbaar zijn! De wonden zien er al stukken beter uit!
rommulus
Geplaatst: 30-06-09 12:54
lees al een tijdje mee (eingelijk va pag 3 ofzo) maar wat een enorme verbeteringen zeg !!!! wauw
diep respect echt waar
ik had er een zwaar hoofd in gezien het een nogal nare plek is maar dit ziet er geweldig uit wat een verbetering
kan het niet vaak genoeg zeggen
echt ga zo door !!! zelfs dat je paardje alles toe laat ondanks de pijn moet aan geven dat je puik werk levert denk hier aan wanneer je weer een dipje hebt gaat helemaal goed komen
Desty
Geplaatst: 30-06-09 13:10
wat een respect heb ik voor jullie!!! echt geweldig toppie wat jullie doen!! ik vind het er echt al super veel beter uit zien en vind het zoon vooruit gang met het gras eten heeel super veel suc6 en sterkte met die verschrikkelijke wond
Ondanks hoe groot de wonden zijn en ondanks het gat ziet het er toch erg "mooi" uit. Je ziet echt dat de wonden heel mooi zuiver zijn. Goed werk van je hoor!!
Ook ik lees al een tijdje mee Dat gat ziet er wel heftig uit joh! Maar wauw wat een bewondering heb ik voor jou en ook voor je pony. De wonden zijn echt al 200% verbeterd
Frenka
Geplaatst: 30-06-09 13:43
Die wonden zien er in principe mooi schoon uit, maar jeetje mina, ik blijf dr versteld van staan en heb toch alle foto's gezien.
Je bent op de goede weg dat is zeker. Volhouden hoor!
..ik verbaas me er echt over, hoe snel het toch de goede kant op gaat..meid, petje af!!!..
Da_Laico
Geplaatst: 30-06-09 13:47
heey Naat, ik heb al een paar keer via msn gereageerd. Nu doe ik het toch even zo. Gaat er echt steeds beter uitzien joh. Toppie meis. Zoals ik al eerder gezegd heb, ik denk aan je!
x Yvonne
Pimpelpaard
Geplaatst: 30-06-09 13:48
Wat goed van je om zo veel tijd en moeite in je paardje te steken. Ze ziet er echt al veel beter uit en de wonden worden steeds schoner. Ik lees al vanaf het begin mee en had eigenlijk weinig hoop dat ze er zo positief voor zou staan! Geef jezelf maar een schouderklopje en je paardje een dikke knuffel!
wat een enorme voor uitgang in die korte tijd zeg! Is echt super spul dat zilverwater!
djinnie
Geplaatst: 30-06-09 14:40
Ook een meelezer, wilde nu toch even reageren. Mijn complimenten, TS, voor je volharding, doorzettingsvermogen, moed en medeleven. Je trekt die pony er letterlijk en figuurlijk doorheen. Super. Je meiske heeft wel lelijke wonden overgehouden van haar ontmoeting met die hengst, maar ik vind het wel zienderogen verbeteren.
Overigens had ik dat paard op animal planet ook gezien. Diens hals is weer helemaal dichtgegroeid, viel in hetzelfde programma te zien en hield alleen een knik in hals/manenkam over. Hij had daar volgens mij verder geen last meer van en was al geadopteerd. Dus ook voor deze knappe dame alle hoop op een volledig herstel. Go Girl!
zobras
Geplaatst: 30-06-09 14:44
Bizar verhaal blijft het en je laatste foto's vind ik toch erg schokkend. Veel sterkte met het verdere helingsproces... Heb je voor wondverzorging al eens gedacht aan Mesitran? Werkt ook heel erg goed. Misschien kan je een deal maken met de leverancier daarvan (zoek op bokt voor de andere topic over honingzalf en grote verwondingen).
@ eleonoor: we worden gesponsord door mesitran..heb het pakketje vandeweek gehad alleen is het volgens hen nog even beter door te gaan met alleen het spoelen en het water en hier pas wat later mee te beginnen...dank voor je inbreng
Ok, super dat ze het doen. Zag de foto's en moest er gelijk aan denken . Heb er zelf ook super resultaten mee gehad met open verwondingen en ontstekingen erin en daarna de heling. Wel heftig hoor, wat een zorgen moet jij hebben gehad en nog hebben...
*Schrikt zich een hoedje want ziet nu pas dat je door de hele nek kijkt*
Kwendeltje
Geplaatst: 30-06-09 15:07
Ook ik schrok ook even toen ik het gat in haar hals zag, jeetje zeg. Ik leest het topic al vanaf dag 1 mee en heb alle foto's gezien, maar ondanks het gat in haar hals zien de wonden er heel erg goed uit
Dit kan ook alleen maar als je met zoveel overgave voor je meisje zorgt. Zoals ik al vaker heb gezegd ik heb diepe bewondering en respect voor je . Dat je er af en toe een beetje door heen zit kan ik me goed voorstellen. Het kost je heel veel energie, zeker nu je zelf ook om gezondheisredenen thuis zit. Dan kost het al dubbel energie.
Maar meis je ziet waar je het voor doet en dat sleept je er wel doorheen en wij zorgen wel voor de mentale ondersteuning hier op bokt
Ik vind dat het er met iedere update er beter uit gaat zien! Super wat een doorzet vermogen jij en je liefje hebben, heel dapper en het lijkt zijn vruchten af te gaan werpen!