Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Heeft de osteopaat wat kunnen betekenen?

Ik stuur een heleboel ~positive vibes~ jullie kant op!
HannahFrouk schreef:Was hij toevallig ook net ontwormd???
Als een paard zwaar belast is met wormen en je geeft een volledige kuur, dan kan het paard vergiftigd raken door de gifstoffen die vrijkomen door het doodgaan van de wormen.
Maar ik neem toch aan dat je je lieveling regelmatig ontwormd hebt. Ik noem het wel even maar gezien het verloop van het begin van je post tot nu toe is het niet waarschijnlijk.
MyrtheNH schreef:Het klinkt allemaal behoorlijk heftig...
In ieder geval heel veel sterkte ermee, en hopen dat het dermate verbetert dat het voor Negro ook acceptabel is...
...en te denken dat ik het voor 2 jaar vaak gedaan heb...hahaha

maar heb nog nooit wat gezegd..
Danielle_h schreef:Je komt iig positiever over. Je praat nu iig over de ondeugden van je paardje en niet direct over zijn ziekte.
Ik hoop dat je het etensprobleempje op kan lossen en succes.
geerke schreef:hij zal toch niet een tumor in zijn hoofd hebben?
die drukt tegen het gedeelte wat de motoriek "bestuurt"??
die gedrags verandering vind ik ook vrij raar....dat je honger krijgt van prednison weet ik,maar dat je er agressief van word??
WOrd ik nog wat meer opgejaagd
Chikiboy schreef:Danielle_h schreef:Je komt iig positiever over. Je praat nu iig over de ondeugden van je paardje en niet direct over zijn ziekte.
Ik hoop dat je het etensprobleempje op kan lossen en succes.
Het is echt geen ondeugd hoor. Hij heeft nog nooit agressief gedrag getoond in het verleden en het staat me echt niet aan.
Mijn Border Collie die normaal 23/24 bij hem is, al 4 jaar lang, is ook serieus geschrokken en heeft bijna de hele dag boven in/aan huis gelegen vandaag... nadat Negro vanmorgen zo agressief tegen hem deed...
Nee, dit staat me niet aan...