Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
ninz schreef:en het is zeker niet zo van de da rekeningen zijn zo hoog het is puur omdat de da zegt het heeft geen zin om te komen

Silence schreef:Eerst geef je zelf aan niet te weten hoeveel je paard binnen heeft gekregen.................
100gram is echt niet veel.
dat maakt het voor mij dan ook wel heel moeilijk 
ninz schreef:tja onze dierenarts zegt dat het geen zin heeft om te komen omat het pas vanaf 100 gram dodelijk zou zijn en zoveel heeft ze echt niet binnegekregen
moniquebosch schreef:hm ik ga hier maar niet meer reageren,wordt naar mijn idee te makkelijk mee omgegaan en helaas ligt dat bij mij ERG gevoelig na wat ons is overkomen.
helaas is er bij satour dus maar 1 besje in zijn maaginhoud gevonden en er toch aan overleden dus ik zou maar gewoon oppassen.
maar ja wie ben ik.
ninz schreef:Silence schreef:Eerst geef je zelf aan niet te weten hoeveel je paard binnen heeft gekregen.................
100gram is echt niet veel.
ja dat weet ik ... maar de da zegt dat een paar naaldjes geen kwaad kunnendat maakt het voor mij dan ook wel heel moeilijk

Miss_Montana schreef:Dit is iets wat ik mij al heeeel lang afvraag, je moet voor de gein eens op BB en Medisch in de gaten houden hoeveel mensen eerst achter hun PC kruipen en dán pas de DA bellen (op verzoek van meerdere bokkers). Ik vind het werkelijk waar schandalig dat mensen liever eerst alles op een forum gaan zitten nakijken ipv als een speer de telefoon te pakken en de DA te bellen

ecyoj schreef:Hier is al een topic over. dus laten we het bij taxus houden.

Miss_Montana schreef:ecyoj schreef:Hier is al een topic over. dus laten we het bij taxus houden.
Waarom word ík er nou weer op aangesproken terwijl ik niet eens degene was die over het pas laat de DA bellen begon?![]()
@TS, ik zou echt zsm een andere DA bellen want dit is echt niet normaal
ninz schreef:we hebben er dus best veel uitgekregen maar ik weet niet hoeveel ze toch heeft opgegeten...
ecyoj schreef:ps nou kreeg melding dat je maar zoveel quotes mocht quoten.
die van jou bleef toevallig staan.
Jeetje zeg

Miss_Montana schreef:ecyoj schreef:ps nou kreeg melding dat je maar zoveel quotes mocht quoten.
die van jou bleef toevallig staan.
Jeetje zeg
Ok, dan is dat ook uit de wereld geholpen. Laatst had ik nl precies zo'n zelfde geval. Vandaar dat ik even zo reageerde. Sorry

LiVetime schreef:Geloof dat de TS steeds wat vragen over slaat.
Hoe WEET je zo zeker dat jouw paard maar paar naaldjes binnen heeft gekregen? Je wist het toch niet hoeveel je paard had opgegeten?????
[naam] schreef:LiVetime schreef:Geloof dat de TS steeds wat vragen over slaat.
Hoe WEET je zo zeker dat jouw paard maar paar naaldjes binnen heeft gekregen? Je wist het toch niet hoeveel je paard had opgegeten?????
ja nee ik heb niet zitten tellen of het 1, 2 of 3 naaldjes waren