Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

BrittKitt schreef:Zijn daar geen supplementen voor eigenlijk? Verbeterde voeropname?
Heb je bijvoorbeeld ook al eens overlegd met een voerdeskundige van PAVO oid? Hoeft niks uit te komen natuurlijk, want die komt alleen met zijn eigen producten aanzetten, maar het kan misschien toch weer een andere kijk geven?
Urielle schreef:Wat maakt het verschil met andere maisprodukten Aslo?
Want maismeel en maisvlokken heb ik al wel gegeven.
) dus iets regio Bergen op Zoom bijvoorbeeld.
maar er staat geen dealerlijst op, dus ik dacht dat het wellicht via een keten verkocht werd. Ik ken het merk nl. helemaal niet. aslo schreef:Geen idee waar ze het nog meer verkopen, fabrikant zit nl. vlak bij ons. Maar dit kun je wellicht bij hen navragen, hun site is http://www.hipro.nl
, maar dat vond vrouwtje niet zo geslaagd. Stond daar een uur lang met een knots paard aan een longeerlijntje die maar doorging met rennen en dacht steeds harder te kunnen. Mais zijn langzame koolhydraten, maar maken op den duur wel energie aan. Snelle koolhydraten geven op kort termijn energieboosters. Vandaar de naam. Zou ik niet doen.
russel schreef:Die booster is voornl koolhydraten en dat is volgens mij om extra energie te krijgen, ik zou daar mee oppassen, je paard kan een bommetje worden en ook nog eens te veel suikers gaan krijgen met gevaar voor spierbevangenheid en hoefbevangenheid.

Dus orde en regelmaat maar zo min mogelijk nieuwe indrukken.
Die wordt stikchagrijnig als ik een wedstrijdpauze inlas
Hij gaat juist heel graag mee, en da's maar goed ook anders was het echt het goede paard niet voor me. We passen goed bij elkaar
Wedstrijden ZIJN voor hem routine, ik heb hem ooit laten readen en toen zeiden ze dat als hij niet mee mag hij in de war raakt, omdat hij denkt dat hij iets fout heeft gedaan, dat ik hem niet meer goed/lief vind. Urielle schreef:Mensen, paarden, honden, katten die langslopen op 20 of 30 meter afstand? Hij is alweer helemaal van slag. Ik kan me dus heel goed voorstellen dat hij veel energie steekt in het zich drukmaken want de normale dingen van alle dag zijn al te sterke externe impulsen, laat staan een wedstrijdterrein, een buitenrit of zelfs maar een stoel die anders staat dan gisteren aan de kant van de bak![]()
Als ik hem daarvoor thuis moet houden zou hij nog sensibeler worden dan hij al is en daarnaast zou ik hem zijn levenlang niet meer kunnen starten vrees ik, want 'een gewone' wordt het nooit![]()
Op zich vind ik dat ook niet zo erg. Hij is zoals hij is, en ik weet dat hij genoeg te eten krijgt dus wat mensen denken moeten ze maar denken. Maar ik wil hem wel in dezelfde conditie mee terugnemen na zo'n trainingsweek als dat hij is gekomen natuurlijk.