@unamie
Je leest wel heel selectief zeg... Wie ik dan wel ben om een mening te hebben? Gewoon een paardeneigenaar met 50 jaar ervaring in sport en fokkerij.
Ik zei dat je geen verstand van die methode hoeft te hebben.....
Je moest eens weten hoeveel verstand ik heb
Ik stelde je een heel rijtje vragen en je beantwoordt er maar één. Dat je later als je helemaal afgestudeerd bent, laat inschrijven bij de Kamer van Koophandel.
Ja ik heb heel groot respect voor die Jack Meagher als die heeft gedaan wat jij schrijft. Anderhalf miljoen mensen en ook nog veel paarden... tjonge jonge wat een kei !!! Even rekenen. Stel hij begint op zijn 25e jaar met masseren en stopt op 65 jarige leeftijd. Een jaar heeft 365 dagen- weekenden en feestdagen en een maandje vakantie en 10 ziektedagen per jaar, blijft over 211 werkdagen x 40 werkjaren = 8440 werkdagen. 1.500.000 : 8440 dagen is
178 patienten per dag + nog vele paarden. Wat een duizendpoot was die man.
Wat is geblesseerd ? Weet jij dan hoe het paard aan die stijve spieren is gekomen? Overnomen, op de tocht gestaan, vast gelegen, lendevuur of maandagziekte, verkeerde zit ruiter, rare bokken in de bak, verkeerde voeding, hoefbevangen, hoefkatrolontsteking, gescheurde pezen, verkeerd beslagen, te zware ruiter, verkeerd zadel, verschoven wervel(s) etc. en jij maar masseren omdat het paard er zo van opknapt !!
Krijg ik nog antwoord op mijn overige vragen?
Ben benieuwd HG.