HELP MIJ T PAARD TE REDDEN!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ir111

Re: HELP MIJ T PAARD TE REDDEN!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 01:00

oOoKellyoOo schreef:
Maar goed het is het proberen waard. Tenslotten je weet niet wat er gebeurt is.

Je hebt geen idee wat er aan de hand en toch vind je het de moeite waard om een paard te STELEN?? Verward

Betteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 01:02

Ir111 schreef:
oOoKellyoOo schreef:

Je hebt geen idee wat er aan de hand en toch vind je het de moeite waard om een paard te STELEN?? Verward

Ja en? Haha! Weer een arm beestje gered.

JSK

zo als ali-g eens riep, GET REAL

lindake

Ir111 schreef:
oOoKellyoOo schreef:

Dat moet de TS weten Lachen. Als de politie boos wordt is het haar probleem Clown.

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 01:03

Betteke schreef:
Ja en? Haha! Weer een arm beestje gered.

Oh, even vergeten, er lag een briefje bij dat het niet stelen was en dat er rustig over gepraat kon worden...

idsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 01:03

ik vind ook dat bepaalde mensen zich hier wel wat meer mogen inleven.... als je een een paardenliefhebber bent en op die leeftijd voornamelijk is het allemaal heel moeilijk te begrijpen dat een voor in haar ogen gezond dier geslacht gaat worden.. ik zou precies hetzelfde gedaan willen hebben.. en zou alles ervoor doen... en dat dit in nederland kan is ook gewoon belachelijk... en ik vind dat net zo met alle andere jonge gezonde dieren die worden geslacht.. helaas gebeurt het en moet de mens ervan leven. ik heb alleen het gevoel dat somigge berichtjes een beetje hardleers zijn van: get over it!. dit soort dingen gebeuren nou eenmaal. maar bedenk hierbij wel even dat dit voor somigge mensen veel moeilijker is dan voor andere.

Daisza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-07 01:04

Betteke schreef:
Citaat:
IK BEN GEEN PENNY MEISJE ... dat ben je als je 13 bent...

Uit je profiel begrijp ik dat je 14 bent, echt een heel verschil. Tong uitsteken

ha ha ha grappig leer jij maar lezen

20 ben ik, me pony is 14jaar.
de meeste kunnen hier niet goed lezen en lezen overal overheen. eerste lezen dan reageren.

ik bel de slager morgenvroeg om tevragen of we om de tafel kunnen met evt de vorige eigenaar.
zo niet heb ik me best gedaan om het dier te redden....
op hoop van zegen!...............

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 01:04

de politie stelt dit soort acties niet op prijs, maar volgens mij wil TS graag een cel van binnen zien

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 01:04

Dan zit ze toch echt met een mooi strafblad hoor en als ze werkelijk meerderjarig is dus levenslang met een strafblad. Probeer dan nog maar een goede baan te krijgen etc...

Of je nu nagellak steelt of een paard dat maakt voor de politie toch niet uit. diefstal is diefstal zelfs als er een gezond paard wat geslacht zou worden, gered is.

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 01:05

idsie schreef:
ik vind ook dat bepaalde mensen zich hier wel wat meer mogen inleven.... als je een een paardenliefhebber bent en op die leeftijd voornamelijk is het allemaal heel moeilijk te begrijpen dat een voor in haar ogen gezond dier geslacht gaat worden...

TS heeft duidelijk gemaakt dat ze de penny leeftijd voorbij is hoor. Lachen

Betteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 01:08

Ze is al twintig, maar heeft de geestelijke vermogens van een 14-jarige aan de posts te zien.

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 01:09

Daisza schreef:
20 ben ik, me pony is 14jaar.
de meeste kunnen hier niet goed lezen en lezen overal overheen. eerste lezen dan reageren.

ik bel de slager morgenvroeg om tevragen of we om de tafel kunnen met evt de vorige eigenaar.

Veel succes met je goede daad Lachen.
Laatst bijgewerkt door lindake op 14-12-07 01:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Storm

Bokkers, let op je reactie!
Deze jonge vrouw probeerd in haar laatste wanhoop een paard te redden!

Oordeel nou niet zo hard, maar wees blij dat er mensen zijn die zo in de bres springen voor een paard.

Ik weet ook wel dat ze niet helemaal reëel bezig is, maar ze heeft wel haar hart op de juiste plek zitten.

RaissaDiego

ben blij dat andere zich hier zichzelf erg volwassen vinden, en het ook erg grappig vinden, om iemand even de kop in te drukken,,

houden jullie allemaal lekker je commentaar voor je;)

komt toch niks zinnigs uit wat haar kan helpen;)

en nee ze zal hem niet gaan stelen lees allemaal even lekker..
Laatst bijgewerkt door RaissaDiego op 14-12-07 01:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Ir111

Daisza schreef:

Kijk, dat zijn verstandige teksten, daar wens ik je suk6 mee! Lachen

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 01:13

Ik krijg hier opslag behoorlijke jeuk en een enorme aanval van agressie van! Jeee, wat denk je toch in hemelsnaam! Een paard stelen, omdat hij toevallig in de buurt staat en geslacht wordt?? Hoezo wereldvreemd? Lifes a bitch, wen er maar aan! Pennyleeftijd ontgroeid? Geloof niet dat dat gaat lukken. En de slager is ook een malloot, ook die mensen hebben vind ik een beroepsgeheim! Als dat maffe mens de eigenaren vind........ik zou als eigenaar volledig doordraaien, waar bemoei je je in hemelsnaam mee............GRRRRRRRRRR

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 01:15

iepsel schreef:
Ik krijg hier opslag behoorlijke jeuk en een enorme aanval van agressie van! Jeee, wat denk je toch in hemelsnaam! Een paard stelen, omdat hij toevallig in de buurt staat en geslacht wordt?? Hoezo wereldvreemd? Lifes a bitch, wen er maar aan! Pennyleeftijd ontgroeid? Geloof niet dat dat gaat lukken. En de slager is ook een malloot, ook die mensen hebben vind ik een beroepsgeheim! Als dat maffe mens de eigenaren vind........ik zou als eigenaar volledig doordraaien, waar bemoei je je in hemelsnaam mee............GRRRRRRRRRR

Paard stelen is idd niet mooi maar als je de laatste reacties had gelezen had je gezien dat de TS is bijgedraait Lachen.
Ik denk dat het gewoon een emotionele reactie was van de TS maar dat ze het nooit echt meende.

Daisza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-07 01:16

weet je laat maar.. heb hier geen zin in beetje offtopic, en penny verhalen.
pff en jullie noemen je zelf paarden liefhebbers???ohh ja jullie zijn zo wijs en oud!
zoek het uit.. tip de politie maar het enige wat je weet is omgeving apeldoorn ik wens je van harte succes!!! er zijn wel tig slachterijen in omgeving Apeldoorn. laat je het nog wel even weten of het je gelukt is??
bedankt voor het respect wat je NIET kon opbrengen.

Andere mensen die me snappen of het proberen, erg bedankt voor de berichten.. maar als het zo moet gaan heb ik er geen zin in, vroeg alleen om hulp en niet of je me even wil komen afkraken.

EINDE

MAG EEN SLOTJE OP.

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 01:16

iepsel schreef:

Ik ben het met je eens dat ze zich er niet mee hoeft te bemoeien, maar dit kan je ook op een andere manier duidelijk maken. Zo help je haar ook niet echt. Misschien is het handig de volgende keer op een rustigere meer opbouwende manier commentaar/ je mening te geven.

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 01:17

RaissaDiego schreef:
komt toch niks zinnigs uit wat haar kan helpen;)

Iemand vertellen dat een paard stelen niet slim is vind ik persoonlijk behoorlijk zinnig. Maar ieder zijn mening.

Betteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 01:18

iepsel schreef:

Ik kan niet anders dan het helemaal met je eens zijn. OK dan!

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 01:19

Daisza schreef:
weet je laat maar.. heb hier geen zin in beetje offtopic, en penny verhalen.
pff en jullie noemen je zelf paarden liefhebbers???ohh ja jullie zijn zo wijs en oud!
zoek het uit.. tip de politie maar het enige wat je weet is omgeving apeldoorn ik wens je van harte succes!!! er zijn wel tig slachterijen in omgeving Apeldoorn. laat je het nog wel even weten of het je gelukt is??
bedankt voor het respect wat je NIET kon opbrengen.

Andere mensen die me snappen of het proberen, erg bedankt voor de berichten.. maar als het zo moet gaan heb ik er geen zin in, vroeg alleen om hulp en niet of je me even wil komen afkraken.

EINDE

MAG EEN SLOTJE OP.

Zelfs de mensen die het niet met je eens waren kraakte je niet allemaal af. Mensen kunnen toch ook niet weten of jij het serieus meent of je dat paard wel of niet wilt stelen. Ze wilden alleen je ogen openen voordat je echt een fout zou maken.

Bovendien kan de politie je via Ip-adres ook traceren en dus zo vinden. (gewoon even ter informatie Knipoog )

Ik hoop dat je gesprek morgen wat oplevert MOCHT het paard werkelijk NIETS mankeren.

Daisza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-07 01:29

De meeste kraakte me wel af ja (in mijn ogen).. ik vroeg alleen om hulp verder niets..
en ja ik zou zo het paard uit de wei halen... maar heb toch besloten om morgen te gaan praten.. dat is wel het minste wat ik kan doen..

en dan erbij... volgens de meeste hier ben ik toch maar een penny meisje die niet serieus is.. alsof de politie daar wat mee doet. nee geloof er niets van dat ze ook maar iets zouden doen .. midden in de nacht......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 01:30

Ik hoop dat je morgen antwoorden krijgt op je vragen en wanneer het echt een paard gezond van lijf en leden betreft je het dier kan en mag redden. Zo niet heb je iig je vragen gesteld en je best voor het dier gedaan. Je zult het dan moeten aanvaarden het is niet anders. Succes!

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 01:31

Het minste wat je kunt doen is niets Lachen.
En de politie zal midden in de nacht niets doen maar de dag erna misschien wel...
Ik vind het overigens knap dat je van gedacht bent verandert Lachen.
Succes morgen!!!