oOoKellyoOo schreef:Maar goed het is het proberen waard. Tenslotten je weet niet wat er gebeurt is.
Je hebt geen idee wat er aan de hand en toch vind je het de moeite waard om een paard te STELEN??

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
oOoKellyoOo schreef:Maar goed het is het proberen waard. Tenslotten je weet niet wat er gebeurt is.
Ir111 schreef:oOoKellyoOo schreef:Maar goed het is het proberen waard. Tenslotten je weet niet wat er gebeurt is.
Je hebt geen idee wat er aan de hand en toch vind je het de moeite waard om een paard te STELEN??
Ir111 schreef:oOoKellyoOo schreef:Maar goed het is het proberen waard. Tenslotten je weet niet wat er gebeurt is.
Betteke schreef:Ja en?Weer een arm beestje gered.
Betteke schreef:Citaat:IK BEN GEEN PENNY MEISJE ... dat ben je als je 13 bent...
Uit je profiel begrijp ik dat je 14 bent, echt een heel verschil.
idsie schreef:ik vind ook dat bepaalde mensen zich hier wel wat meer mogen inleven.... als je een een paardenliefhebber bent en op die leeftijd voornamelijk is het allemaal heel moeilijk te begrijpen dat een voor in haar ogen gezond dier geslacht gaat worden...
Daisza schreef:20 ben ik, me pony is 14jaar.
de meeste kunnen hier niet goed lezen en lezen overal overheen. eerste lezen dan reageren.
ik bel de slager morgenvroeg om tevragen of we om de tafel kunnen met evt de vorige eigenaar.
zo niet heb ik me best gedaan om het dier te redden....
op hoop van zegen!...............
Daisza schreef:ik bel de slager morgenvroeg om tevragen of we om de tafel kunnen met evt de vorige eigenaar.
zo niet heb ik me best gedaan om het dier te redden....
op hoop van zegen!...............
iepsel schreef:Ik krijg hier opslag behoorlijke jeuk en een enorme aanval van agressie van! Jeee, wat denk je toch in hemelsnaam! Een paard stelen, omdat hij toevallig in de buurt staat en geslacht wordt?? Hoezo wereldvreemd? Lifes a bitch, wen er maar aan! Pennyleeftijd ontgroeid? Geloof niet dat dat gaat lukken. En de slager is ook een malloot, ook die mensen hebben vind ik een beroepsgeheim! Als dat maffe mens de eigenaren vind........ik zou als eigenaar volledig doordraaien, waar bemoei je je in hemelsnaam mee............GRRRRRRRRRR
iepsel schreef:Ik krijg hier opslag behoorlijke jeuk en een enorme aanval van agressie van! Jeee, wat denk je toch in hemelsnaam! Een paard stelen, omdat hij toevallig in de buurt staat en geslacht wordt?? Hoezo wereldvreemd? Lifes a bitch, wen er maar aan! Pennyleeftijd ontgroeid? Geloof niet dat dat gaat lukken. En de slager is ook een malloot, ook die mensen hebben vind ik een beroepsgeheim! Als dat maffe mens de eigenaren vind........ik zou als eigenaar volledig doordraaien, waar bemoei je je in hemelsnaam mee............GRRRRRRRRRR
RaissaDiego schreef:komt toch niks zinnigs uit wat haar kan helpen;)
Daisza schreef:weet je laat maar.. heb hier geen zin in beetje offtopic, en penny verhalen.
pff en jullie noemen je zelf paarden liefhebbers???ohh ja jullie zijn zo wijs en oud!
zoek het uit.. tip de politie maar het enige wat je weet is omgeving apeldoorn ik wens je van harte succes!!! er zijn wel tig slachterijen in omgeving Apeldoorn. laat je het nog wel even weten of het je gelukt is??
bedankt voor het respect wat je NIET kon opbrengen.
Andere mensen die me snappen of het proberen, erg bedankt voor de berichten.. maar als het zo moet gaan heb ik er geen zin in, vroeg alleen om hulp en niet of je me even wil komen afkraken.
EINDE
MAG EEN SLOTJE OP.