Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kyle schreef:Inderdaad, nog slimmer dan de meerderheid volgen, is in Nunspeet navraag doen![]()
Wat je hier leest van informatie (dat het onmogelijk is bv) kan je hun voorleggen, en dan kunnen ze nog altijd uitleggen wat ze bedoelen (bvb dat het niet letterlijk vast zit, of dat er misvattingen over zijn bij dierenartsen of wat dan ook).
Ik hoop dat het beter gaat met je paardje!
Mexxuna schreef:Kyle schreef:Inderdaad, nog slimmer dan de meerderheid volgen, is in Nunspeet navraag doen![]()
Wat je hier leest van informatie (dat het onmogelijk is bv) kan je hun voorleggen, en dan kunnen ze nog altijd uitleggen wat ze bedoelen (bvb dat het niet letterlijk vast zit, of dat er misvattingen over zijn bij dierenartsen of wat dan ook).
Ik hoop dat het beter gaat met je paardje!
Nunspeet werkt samen met deze osteopaat, en ik heb dus al via pb vernomen, dat hun echt 2 handen op 1 buik zijn, en dus samenspel spelen.
Heb dus navraag gedaan in een andere kliniek, en die konden heel de behandeling niet plaatsen, aangezien je een baarmoeder niet kan masseren, je zou hem hoogstens kunnen aaien, maar ook dit heeft totaal geen zin..
Mexxuna schreef:ik heb gewoon meer pb's nodig, of meer reacties van mensen die werkelijk naar nunspeet gereden zijn voor deze behandeling.
anneve schreef:Omdat paarden niet ongesteld worden!!!!!.
Coliena schreef:Famke_93 schreef:Je moet zeker naar Nunspeet gaan, wij hebben hier ook een paardje staan die kreupel ging lopen en niks kunnen vinden!
Tot dat er een osteopaat bij gekomen is en die ook de mensen door vwezen heeft naar Nunspeet en inderdaad dat paard had ook last van d'r baarmoeder en eierstokken!
Zagen ze dus ook vanaf de buitenkant!
Dus klopt allemaal!
En dan vraag ik mij af... Was jij aanwezig bij de behandeling in de kliniek? Wat doen ze dan precies? Ik zou heel graag weten wat deze "behandeling" exact inhoudt... Zit de anus nadien echt minder ver ingetrokken? Waarom moet het paard voor die "behandeling" naar de kliniek? Hoe lang is dit al geleden? Is het paard nu nog altijd recht?
__PSM__ schreef:Amber heeft dat gedaan, De osteo heeft zich alleen bezig gehouden met alle spieren die mijn paard vast is gaan houden door de pijn, mijn eigen dierenarts is er ook bijgeweest...
Famke_93 schreef:Je moet zeker naar Nunspeet gaan, wij hebben hier ook een paardje staan die kreupel ging lopen en niks kunnen vinden!
Tot dat er een osteopaat bij gekomen is en die ook de mensen door vwezen heeft naar Nunspeet en inderdaad dat paard had ook last van d'r baarmoeder en eierstokken!
Zagen ze dus ook vanaf de buitenkant!
Dus klopt allemaal!
Coliena schreef:@_PSM_: je was me net voor. Ik denk inderdaad dat het losmaken hier de oorzaak is...