ik ben per 1 nov van stal veranderd,sta nu bij een particulier en ze staat de van 8.15 tot 1600 uur buiten en nog heeft ze de stal daar verrot getrapt.
de eerste keer kon het zijn door de shetruin die bij haar voor de deur kon komen,daar zit nu een stroomdraad tussen
en de box naast haar staan ook 2 mini`s en het is een open box,waarschijnlijk heeft ze staan snuffelen en gelijk tegen de wand gemept.
nu hangt de rubbermat uit mijn trailer aan de wand en ben ik op zoek naar nog 2 rubbermatten.
het lijkt me sterk dat ze het hier slecht naar haar zin heeft, ze krijgt 4x hooi 2x bix en peen verdeelt over de dag

sommige paarden/pony`s doen het gewoon denk ik.
de mijne had op de vorige stal 3 ballen in de box hangen en een bal op de grond ,een boredombreaker,lik-its en liksteen
nu hangt er 1 bal ,een liksteen,boredombreaker en een pasafier met appelsmaak in een hoek.
dus ze heeft zat te doen in die paar uurtjes in de stal
de buitendeur [ boven ] is altijd open en er staan 3 mini`s en 2 andere paarden.
en naar zo`n stal als deze waar ze de hele winter buiten kan staan liggen hier echt niet voor het oprapen

nu hoop ik dat het minder gaat worden anders gaan we het tussen de boxen zo maken dat ze wel kan kijken maar niet meer er overheen kan om te snuffen aan de buren.