Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Saphira_ schreef:njaah zoek het uit.. wat ik vindt vindt ik... en of je dr nou mee eens bent of niet voor mij lucht het ff op hoe ik reageer
marleen_usar schreef:De laatste keer dat ik reed was om te kijken hoe het ging,zodat ik wel of geen veearts er bij zou halen.
marleen_usar schreef:Als hij over een week wat dikker en fitter is dan was het een lintworm,zo niet dan is er iets met de opname van de vitamines.Deze veearts is altijd goed,maar ik bel morgen om te zeggen dat hij nog steeds erg sloom is en hij heeft met wandelen de hele tijd zijn oren naar achteren.
russel schreef:Bij ons hebben ze graszaadhooi, als ze dat inkopen wat ze al jaren doen, zullen ze niet gaan veranderen, dat is het jammere als je het niet voor het zeggen hebt. Ik ga maar eens zoeken op bokt.
Henny heb je een linkje? Ik zie dat er veel zijn die het voeren, kan nog geen probleemtopic vinden. Wij hebben rietzwenk, ik weet wel dat het soms veel suikers kan bevatten en dat het graag aan koeien gevoerd wordt omdat ze dan buikvulling hebben en de suikers voor de smaak.
marleen_usar schreef:Als hij over een week wat dikker en fitter is dan was het een lintworm,zo niet dan is er iets met de opname van de vitamines.Deze veearts is altijd goed,maar ik bel morgen om te zeggen dat hij nog steeds erg sloom is en hij heeft met wandelen de hele tijd zijn oren naar achteren.