Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mieke schreef:Dat ADB geld verdient met deze toestand is denk ik niet zijn schuld..... denk daar maar eens over na. Hoeveel geld hebben de medici ondertussen niet verdiend aan HKO, zonder het daadwerkelijk op te lossen?? En nog steeds worden er mensen met giga dure medicijnen (doosje XA10 of zo met wat spuiten Quadrisol) naar huis gestuurd en ijdele hoop gegeven op herstel van hun paard. Vinden jullie dat wel kunnen?
Mieke"]
Eh.... Chantal1, maak je nu zelf ook niet iemand zwart....?
[/quote]
Ja tuurlijk, niet dus. Die man kan geweldig lesgeven maar, echt een vakman maar......
[quote="Zannekin schreef:Wat mij bij ADB tegen de borst stuit, en wat de theorie ondersteunt dat hij op mensen doelt die alle hoop hebben opgegeven, is alleen al de titel van z'n website. Moest het nu over correct rijden zijn en dan een kleine nota over de resultaten bij paarden met vermeende hoefkatrol OK. Dat zou veel meer correct zijn. Nu is het gewoon propaganda.
Zannekin schreef:Wat mij bij ADB tegen de borst stuit, en wat de theorie ondersteunt dat hij op mensen doelt die alle hoop hebben opgegeven, is alleen al de titel van z'n website. Moest het nu over correct rijden zijn en dan een kleine nota over de resultaten bij paarden met vermeende hoefkatrol OK. Dat zou veel meer correct zijn. Nu is het gewoon propaganda.
Citaat:Ja, en daar komt het, iemand heeft de oplossing (word doen geloven), iemand weet het te genezen
chantal1 schreef:Andere trainers zullen precies hetzelfde voor elkaar kunnen krijgen (niet iedereen maar toch wel degene van een bepaald niveau).
Zannekin schreef:Uiteraard, en omat er meerdere zijn die hetzelfde kunnen verwezenlijken dacht er één: hoe kan ik bekender worden dan de anderen? Wat leeft er onder de mensen, wat spreekt ze aan?
Dat denk ik erover, en alleen door het feit dat hij dat mede doet door anderen slecht te maken, ook dierenartsen, stuit me tegen de borst.
Een integer man doet zijn ding, zonder al dat gedoe.
Esther schreef:Maar hij wil graag samenwerken met veeartsen zodat er een oplossing kan komen voor de vele paarden die tegenwoordig naar de slacht gaan terwijl dat niet in alle gevallen nodig is.
Esther schreef:Als hij nou die diagnose zou krijgen blijft hij gewoon. Ik heb ondertussen eens het een en ander gelezen en weet nu dat er meer mogelijkheden zijn. Maar vorig jaar had ik die kennis nog niet... Denk dat het met meer mensen zo is, dat ze er eigelijk te weinig over weten.