Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
hopla schreef:Ans,
Kan het zijn dat je paard jacobskruiskruidvergiftiging heeft?
Als je gaat googelen kom je daar wel iets over tegen.
Ze vallen in ieder geval erg af en hebben leverproblemen.
Ik hoop het niet maar ik zou zeker even gaan bekijken of dat dit kan zijn.
Botervlieg schreef:Eric Larakker hééft een kliniek.
Maar dat is niet degene die Vincenza geadviseerd heeft.
Daar weet ik verder niets van.
Ans schreef:Probleem is dat ik zelf geen E rijbewijs heb en ben dus afhankelijk van iemand die Kashmir met mij zou willen brengen op een doordeweekse dag.
Trailer kan ik wel lenen, maar heb geen geschikte auto en geen rijbewijs.
Zal eens een kladje op het bord zetten van mijn stalling of iemand Kas zou willen brengen zsm.
Belgie is idd wel erg ver weg, maar hou ik wel in mijn achterhoofd.
Eerst laat ik hem in een kliniek in de buurt onderzoeken.
groetjes Ans
vincenza schreef:@Tyrza: het is jouw paard ook niet.
poes schreef:vincenza schreef:@Tyrza: het is jouw paard ook niet.
Kijk eens aan, spirituele mensen kunnen ook bot zijn en zich van goedbedoelde raad niks aantrekken...
Hetja schreef:Ik en vooral mijn paard, hebben goeie ervaringen met G. van der Marel,
Bitchy schreef:Hetja schreef:Ik en vooral mijn paard, hebben goeie ervaringen met G. van der Marel,
Bij ons heeft die beste meneer op grond van verschillende ervaringen van verschillende personen de bijnaam "dr. Bean"
TS: heel erg veel sterkte ermee! Ik kan me voorstellen dat je je ontzettend machteloos voelt.Hopelijk komt er gauw duidelijkheid
Ulfeino schreef:Heel veel sterkte met je paard, hoop echt dat je snel de oorzaak vindt.
Als ik je verhaal zo lees bekruipt mij helemaal het gevoel dat hij/zij de verkeerde antibiotica krijgt en dat hij daardoor die dikke benen enzo krijgt, heeft een paard van mij ook een keer gehad na verkeerde antibiotica.
*KNIP*