Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mariekie schreef:Pellie schreef:als je eenmaal bent ingewijd dan stroomt de energie vanzelf maar je kan het wel sturen dmv concentratie en gedachten
Kan je mij dit uileggen?
Ingewijd????
Lijkt wel op een beetje creepy
Pellie schreef:
Butterfly14 schreef:ik heb bij verschilende mensen gezien dat Reike werkt (zowel 'gelovenden als niet gelovenden'). Daarom wil ik het heel graag leren, maar ik heb geen idee hoe ik erachter kan komen waar, en dan ook op een goede manier.
ik heb al eerder hier gehoord; zorgen voor een goede Reikimaster die aangesloten is bij een vereniging. maar is er iemand die mij hierover meer kan vertellen?
wat voor vereniging bijvoorbeeld? (ik woon in de buurt van Gouda, als er mensen iets in de buurt weten)![]()
Alytuiere schreef:Jazeker kun je daar als behandelaar moe van worden. Als ik kijk naar de healing opleiding van mn schoonmoeder, die leert mensen echt om energie uit de aarde en de lucht te halen inplaats van hun eigen energie te gebruiken. En ook goed je handen met water afspoelen.
Blokkades kunnen mensen inderdaad zelf opzetten, maar als het mag van de persoon die je behandeld kun je daar wel doorheenprikken
manneke schreef:ik geloof niet dat je het over reiki hebt.
want met reiki ben je een kanaal en je eigen energie word niet aangetast.
runningkawa schreef:Kan de labradoriet samen met een Amethist?
runningkawa schreef:Ik stel me voor dat ik een glazen stulp zit.
En hou verder mijn hand, als dat gaat, ook op mijn zonnevlecht
Kan de labradoriet samen met een Amethist?