Fantastisch dat jij zo je best doet voor die beestjes
Hou ons op de hoogte.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Dit is gewoon ronduit sneu voor deze dieren.. dat ze bij zo'n beest moeten leven! Als je geen tijd of geld heb voor een dier koop het dan niet of zorg dat ze een beter huis krijgen!
die paarden moeten echt daar weg, die man moet echt verbrand worden met maden e.d
dit is niet NORMAAL 
. Ik hoop voor je dat je iemand kan bereiken die wel wil helpen in plaats van de DB die niks doet. 

De dierenbescherming kan de pot op met z'n te weinig personeel, dierenbescherming is dierenbescherming en ze zullen komen ook !!
Die rotzak van een vent verdient die paarden niet !!
Ik hoop dat die paarden afgepakt worden van hem. LCharlotte schreef:Bel de dierenbescherming terug en zeg dat je je niet af laat schepen door zo'n slap excuus. Ze zijn er om de dieren te beschermen, dus ze zorgen maar dat ze komen! (even streng zijn!!)
die eigenaar is niet goed in ze hoofd Ullwinn schreef:Staan deze paarden naast Stal ***?
Dan heb ik ze namelijk wel eens zien staan en zagen ze er toen ook al niet zo geweldig uit... Lijkt me een gevalletje "niet naar je paarden omkijken". Misschien dat er mensen zijn van *** die je willen helpen? (ik stuur dit berichtje wel even door!)
Onide schreef:Mijn god.. Kan dit niet de volgende bokt-atie worden?
Dit is echt een gewoon ontstoken wondje!