Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
merrieveulen schreef:toen hij gecastreerd werd heb ik de twee grote roze kikkervisjes duidelijk in de emmer zien gaan...
futanari91 schreef:merrieveulen schreef:toen hij gecastreerd werd heb ik de twee grote roze kikkervisjes duidelijk in de emmer zien gaan...
Volgens mij heeft elke hengst niet 2 maar miljoenen van die kikkervisjes.
shrOnatje schreef:hen je de uitslag al gekregen?? ben er eigenlijk best wel beniewd naar, ik volg nu al het hele topic
ben ook nieuwsgierig xxxvagoxxx schreef:Ze zou het vandaag weten dus tja we moeten even af wachten
. ik ben echt benieuwd Anya schreef:Wat dacht je van de kosten die ik maak om een onbruikbaar paard te stallen terwijl ik het betreffende doel niet kan uitoefenen. Ik heb in effect een sportpaard dat dan onbruikbaar is gedurende een bepaalde periode. Dit wordt wel degelijk vergoed. Het paard kan het doel waarvoor ik haar heb gekocht niet uitoefenen. Net als de extra stallingskosten van een veulen. Dat loopt dus wel degelijk in de papieren.
XxXchaXxX schreef:mijn ruin dekt ruinen
nano schreef:futanari91 schreef:
merrieveulen schreef:
toen hij gecastreerd werd heb ik de twee grote roze kikkervisjes duidelijk in de emmer zien gaan...
Volgens mij heeft elke hengst niet 2 maar miljoenen van die kikkervisjes.
ik denk dat ze (om het zo maar even te zeggen) de ballen bedoeld en niet de zaadjes
merrieveulen schreef:alleen de teelballen die ze eruit halen, zien eruit als ovale bolletjes, roze, met een soort staartjes (de zaadleiders) daarom lijken ze op twee enorme kikkervissen. de miljarden micro kikkervisjes zitten uiteraard daarin...