Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
vrijdag schreef:hoi iedereen,
Ik wilde even weten of er mensen zijn die ervaring hebben met kerato shampoo en wat jullie er van vinden.
groetjes vrijdag
Citaat:
Puur Culico
Homeopathische druppels voor gebruik bij zomereczeem. Bevat extracten van de muggen die een belangrijke rol spelen bij het ontstaan van staart- en maneneczeem. Van maart t/m november gebruiken
Productnr: 1018.13.05.00
Soort: Homeopathisch
Gebruik: 2x daags 20-40 dr met wat water in de mond gieten.
Inhoud: 100 ml
Direct leverbaar
Prijs: € 19,95
Citaat:Mag ik vragen waar je die teerzalf vandaan haalt? Ik heb het nl. aangeraden gekregen maar niet waar je het kan krijgen.
Groetjes, Sophie
happyfell schreef:Hallo,
Ik heb sinds kort een Fellpony die waarschijnlijk licht zomereczeem heeft.
Ik wil denk ik de serie Cojosol gaan gebruiken, kent iemand dit of heeft iemand hier ervaring mee?
Groetjes Francisca
Steffie89 schreef:Wat heb je dan veranderd aan het voer?
Citaat:Ik heb heel wat problemen gehad met 2 paarden en voeding, beide paarden hadden verschillende symptomen (ammoniakgeur, stalbenen, mok, schuren, bultjes, overgevoelige huid, spierbevangen, slechte motoriek) en kregen als rantsoen 2 kg brok (van een groot nederlands merk), hooi en hele dagen weidegang. De veroorzakers van de problemen bleken zowel het hooi als de brok te zijn (uitgevonden door selectief weglaten). Ik heb voor beide paarden een granenmix gevonden met hoge gehaltes aan vet, vitamines en mineralen, daarbij ruime hoeveelheid lucerne (Hartog) gaan voeren en ipv hooi stro. Alle! problemen verdwenen binnen heel korte tijd (dagen!)