drainage compositum

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

loutjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 15:58

veronoz schreef:
Kris25 schreef:
Ik heb het ook gekregen van Erik Laarakker, omdat mijn paard geopereerd was en de antibiotica uit zijn lijf moest. Het middel is echt geweldig en mijn paard is er enorm van opgeknapt!

Mijn paard heeft ook heel veel anibiotica gehad en daardoor is zijn zomereczeem onstaan. Ik zoek dus eigenlijk ook een middel dat helpt de afvoer van die stoffen in zijn lichaam te stimuleren. Welke heb jij gebruikt Kris25? Want ik lees nu dat er verschillende compositum zijn...

er zijn een hele hoop verschillende soorten compositum, annermarie komt volgende week op stal, dan zou je het even na moeten vragen aan haar, ze kan dan meteen kijken (als ze tijd heeft) welke het beste voor der is. Aangezien sommige compositum niet goed bij je paard passen. als je der niet bent zal ik het wel doen.

Hanin

Re: drainage compositum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 18:04

Oke tnx Loutjuh:D

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 00:47

wendy007 schreef:
HOi,

op een vorig stagebedrijf van mij met dravers werd drain comp veel gegeven. Omdat de paarden niet helemaal in 'evenwicht' stonden. Ze lieten eerst haarzakjes onderzoeken en daar kwam dan uit wat ze mankeerden. De paarden werden er over het algemeen veel beter van na een kuurtje

Waarschijnlijk is dat dezelfde veearts die ik nu heb, hij behandeld namelijk veel dravers en koerspaarden en doet ook onderzoek d.m.v. haarzakjes! Hij is regulier veearts en homeopaat.

Ik gebruik op dit moment ook drainage compositum voor Omar en nog 2 andere homeopatische middeltjes voor Omar. Omar heeft hele erge last van zijn nieren en zijn darmen werken ook niet goed en zijn hele stofwisseling was daardoor erg slecht waardoor hij snel spierbevangen raakte.

Ik geef het nu zo'n 2,5 week aan hem en dat is natuurlijk nog vrij kort want sowieso hebben homeopatische middelen wat langer de tijd nodig voor ze goed gaan werken. Kan er dus nu nog weinig over zeggen maar het gaat tot nu toe goed met hem!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 13:12

Voor mij is het aangeraden door iemand van AJ van der Pigge.
Keet is vrij gevoelig voor mok en het werd aangeraden eens zo'n kuur te geven, voor de afvoer van afvalstoffen.
heb ik echter nog steeds niet gedaan, ik vind het erg lastig met die druppels 3x per dag over het voer, aangezien zovaak op stal ben en dat moeilijk van de boer daar kan eisen om in de ochtend en middag 20 druppels op een stukje boterham te geven. Dus dat komt van de zomer wel

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 00:13

Miirthe schreef:
Voor mij is het aangeraden door iemand van AJ van der Pigge.
Keet is vrij gevoelig voor mok en het werd aangeraden eens zo'n kuur te geven, voor de afvoer van afvalstoffen.
heb ik echter nog steeds niet gedaan, ik vind het erg lastig met die druppels 3x per dag over het voer, aangezien zovaak op stal ben en dat moeilijk van de boer daar kan eisen om in de ochtend en middag 20 druppels op een stukje boterham te geven. Dus dat komt van de zomer wel

Ik moet 1 cc 3 x daags in een spuitje doen en kan het dan gewoon in zijn mond doen.