Is mijn fjord te dun (foto)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ArGieVai

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 12:05

heejj lot..

ze is wel erg dun vind ik.. goed zo dat je aan het bijvoeren bent er zit gewoon niks meer in het gras op het moment, is allemaal water, het heeft geen voedingswaarde meer en dan hebben ze ook nog veel energie nodig voor de wintervacht.. ik denk dat dat het probleem is.. maar ben je met haar naar de dierenarts geweest of niet??

gidon krijgt 's ochtends 0,5 kilo musli en 0,5 kilo bix en 1 kilo hooi. en 's avonds krijgt hij 0,5 kilo musli en 0,5 kilo bix en 2 kilo hooi.

hij is mooi afgetraint, zeker niet dik!! ( en dat met zoveel voer )

naja lotje ik weet zeker dat het wel weer goed komt met sunny!! gewoon even de DA erbij halen is het beste denk ik.. veel sucses!! zie je maandag weer!!

Sunshine1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-05 19:56

nouww.. ze is dikker hoor!
ik heb 3 dagen niet kunnen rijden vanwege dat ik ziek was, en je ziet iig de ribben veel minder, en er hangt meer buik onder

Shirlemiep

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 16:41

Goh dat gaat wel erg snel bij jou Fjord dan.Ze worden snel dik,Ok,maar zò snel????

Esgaroth

Re: Is mijn fjord te dun (foto)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 17:50

Zoals ik het nu zo zie, is je paardje goed. Niet te dun, niet te dik.

Sunshine1

Re: Is mijn fjord te dun (foto)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-05 17:18

Mooi!
gister zag ze er al een stuk beter uit, al hoewel ze nog wel aan de dunne kant is... ze krijgt voor haar doen op het moment gigantisch veel voer: 2 hele scheppen muesli per dag. Nou daar komt ze van aan! en binnenkort gaat ze op stal en krijgt ze kuilgras

lindsey

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 17:26

Mooi dat ze al weer wat dikker wordt.

Vergeet alleen niet dat je een paard niet binnen een week kunt laten afvallen dat moet geleidelijk gebeuren. Het zelfde geld voor een paard dat je wil laten aankomen. Dit hoeft supersnel te gaan. Dat is zelfs niet zo gezond. Als ze geleidelijk weer aankomt is dat beter.

Sunshine1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-05 17:31

ik heb al een paar keer in het topic gezet dat het voer geleidelijk aan is opgebouwt, en ze word ook niet supersnel dikker zoals je kunt lezen aan mn vorige reactie

ArGieVai

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 10:59

heej lot.. mooizo dat het al veel beter gaat!! ben je ook al ziek geweest?? jeetje.. het heerst dan wel zeg ik ben al 2 weken ziek.. .. hee ik wist niet dat sun nu op stal staat?? nouja.. hoor het wel weer kus van je lieve nichtje!! ik mis je heel erg wil je snel weer zien hoor!! nouja.. spreek je nog.. op bokt + msn + als ik beter ben op school tot dan!! veel sucses met sunnepun!!