Sorry maar moet dit even van me afschrijven.

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Navidad

Re: Sorry maar moet dit even van me afschrijven.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-05 22:42

zeker dus ze mag gelukkig gewoon de sport in

sharonaollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 23:12

Echt super voor je!!!
Nou maak de wedstrijd tereinen maar onveilig !!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 23:56

Die schiefels hoef je je niet druk om te maken, er zijn zat paarden die dat hebben en die krijgen daar nooit last van.

Klinkt bij mij nog steeds als een verzuring van de spieren............

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 00:27

nee, een schieffel is niet erg hoor, mijn pony heeft er eentje naar analeiding van een trap,en loop er super mee hoor.

Manda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 10:32

Wat erg voor je...

Bij mijn paard konden ze ook helemaal niets vinden. Eerst tig keer bijna uitgelachen door een dierenarts dat ik me niet zo aan moest stellen. Daarna in de kliniek in Utrecht alles losgelaten op mijn paard wat er maar is, van echo´s tot scans tot inwendige onderzoeken enz, echt alles. En ze werd zieker en zieker, haar hart en lever waren ineens beschadigd, zonder duidelijke oorzaak. En mijn paard is dood gegaan.
Laat je alsjebliefd niet afschepen dat er niets aan de hand is als je zelf het gevoel hebt dat er wel iets is!! Wij hebben het beste kijk op hoe ons paard nomaal gescproken is, die artsen niet.

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-05 17:42

Manda. het meeste wat jij verteld heeft ze net achter rug, ze heeft 3 dagen in de kliniek gestaan, daarbij hele dagen testen onder gaan.

Manda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 16:20

Ik ben benieuwd of daar wat uit komt. Ik hoop het voor je.

Zelfs toen ze sectie hadden gedaan op mijn overleden merrie (ingeslapen) hebben ze niets gevonden. Er werd mij verteld dat ik haar moest laten inslapen omdat ze voor 99% kans konden zeggen dat er ergens een tumor zat die ze niet konden vinden met onderzoeken, ze verslechterde per dag! Maar dus geen tumor, zeer grove fout vind ik om dan te zeggen dat het 99% zeker was. Tuurlijk was ze al doodziek en kon het niet anders dan inslapen, tumor of geen tumor.
Ik werd uiteindelijk afgescheept met het nieuws dat ze een volledige ontstoken dikke darm en blinde darm had. Maar ik geloof dat niet, mijn paard had iets anders en niemand kon het vinden.

Ik bedoel, vertrouw op jezelf en je paard. Als er iets mis is dan weet je dat elf het beste. Artsen moeten alleen vinden wat er dan mis is.

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-05 18:29

inderdaad, als het inderdaad verzuring van de spieren was geweest had ze er nu wel anders bij gelopen.

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 19:38

Ja wel van Els gehoord, ze zou Okkie ook gaan doen, toen ik dr net ging rijden, verder nooit wat van gehoord.

beukiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 19:28

hey!
Ik heb al eerder op dit topic gereageerd.. En ik heb een paar maanden geleden iets gehad waardoor ik niet zo lekker in mn vel zat.. Ik vond toen een site en ik heb de beheerster van die site gemaild.. het heeft mij heel erg geholpen.. Ze heeft 1000 den mensen geholpen! Ze is pas opnieuw begonnen omdat alles wel erg oud werd enz. Nou kan ik snappen dat je echt zooooooooo boos bent en miss ook wel verdrietig om wat er gebeurd is en misschien zit je er nog steeds mee.. dus inmn onderschrfit staat een link (de onderste) kijk daar ff daar kan je verder lezen

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-05 23:39

Ik denk niet dat dat me kan helpen. vind het erg voor het paard maar is niet door mij toedoen gebeurt exc. daarmee gaat ze nu met sprongen vooruit in iedergeval kan ze alweer galoperen en bokken en de rest nog even lekker op rust exc. ik denk niet dat ik daar veel aan heb

beukiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 11:54

Navidad schreef:
Ik denk niet dat dat me kan helpen. vind het erg voor het paard maar is niet door mij toedoen gebeurt exc. daarmee gaat ze nu met sprongen vooruit in iedergeval kan ze alweer galoperen en bokken en de rest nog even lekker op rust exc. ik denk niet dat ik daar veel aan heb

mooi zo dat het goed gaat! En ik hoop dat ze/hij gezond op mag groeien *Tja.. k moest toch op een manier reclame maken he *