Rodinde Hoogenraad

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Asciugamano

Re: Rodinde Hoogenraad

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 10:38

Kitty schreef:
Mieke schreef:
Tevens heeft Rodinde mijn paard van haar hooikoorts afgeholpen!

Wat heeft ze daaraan gedaan?

Kuil voeren!

(sorry, kon 't niet laten! )

Mieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 10:51

Kuil kreeg ze al, dus daar had ze de hooikoorts niet van hoor!

Rodinde heeft acupunctuurnaalden boven Kaminka's neusgaten gezet en haar Luffeel H tabletten voorgeschreven die ik drie keer per dag moest geven. Werkte dus perfect! Ben heel benieuwd of ik volgend voorjaar dit opnieuw moet doen of dat de behandeling blijvend is geweest. Daar heb ik dus nog geen idee van.

Kaminka was in de zomer nooit te rijden, behalve als het regende. Zo ontzettende last van hooikoorts dat ze zelfs in galop met haar voorbenen naar haar neus sloeg. Levensgevaarlijk dus! Gelukkig is dit verleden tijd.

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 11:19

Super Mieke!

@Cloris, ik kan me goed voorstellen dat je daar een dubbel gevoel aan over gehouden hebt. Zo heb ik in de VS een super leuke Gynacologe gehad die mij totaal verkeerd behalndeld heeft en het kinderen krijgen voor mij verpest heeft. Toch ben ik nooit boos op haar geweest, ze heeft het niet express gedaan en ze was gewoon een heel betrokken mens die een fout gemaakt heeft.

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 12:00

jeddah schreef:

@Cloris, ik kan me goed voorstellen dat je daar een dubbel gevoel aan over gehouden hebt. Zo heb ik in de VS een super leuke Gynacologe gehad die mij totaal verkeerd behalndeld heeft en het kinderen krijgen voor mij verpest heeft. Toch ben ik nooit boos op haar geweest, ze heeft het niet express gedaan en ze was gewoon een heel betrokken mens die een fout gemaakt heeft.

He gets...
Maar ik ben ook niet boos hoor, nooit geweest haar visie en dingen die ze mij vertelde tijdens de behandelingen kwamen zeer goed over bij mij en zij was wel de enige die de plaats van het probleem kon traceren, waar ik altijd aan gedacht heb is dat er soms misschien iets aan de aandacht ontglipt vanwege die ongelofelijke drukte.... ze rent van hot naar her, telefoon gaat de hele dag, dan is ze weer daar, dan weer daar... snap je wat ik bedoel?

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 12:03

Ik snap het zeker! Want natuurlijk, het had ook "mis" kunnen gaan met je hond als je niet toch nog naar een andere was geweest! Dat gevoel zou ik ook hebben dan! Zeker met mijn honden...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 18:52

leonora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 21:42

Vind dat hoge bomen veel wind-gedoe een beetje flauw, noemde in mijn commentaar twee feiten: ze was onvriendelijk en het paard was er absoluut niet bij gebaat. later werd een verwaarloosde virus-infectie vastgesteld, terwijl Rodinde haar zonder enige uitleg wel voor drie andere dingen had behandeld. Op iedere opmerking die mijn vriendin maakte, kreeg ze een snauw terug en werd absoluut niet serieus genomen. Ze hoeft van mij heus niet overdreven vriendelijk te zijn, maar zich houden aan de basale beleefdheidsnormen is toch wel het minste! Steffi van Laarse bevalt ons beter: kundig, vriendelijk en goedkoper. En iedereen kan wel roepen dat geld geen rol speelt, als je paard maar beter wordt. Maar wordt soms ook niet goed van al die geld uit de zak-klopperij!!

djuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 10:10

leonora2 schreef:
Vind dat hoge bomen veel wind-gedoe een beetje flauw, noemde in mijn commentaar twee feiten: ze was onvriendelijk en het paard was er absoluut niet bij gebaat. later werd een verwaarloosde virus-infectie vastgesteld, terwijl Rodinde haar zonder enige uitleg wel voor drie andere dingen had behandeld. Op iedere opmerking die mijn vriendin maakte, kreeg ze een snauw terug en werd absoluut niet serieus genomen. Ze hoeft van mij heus niet overdreven vriendelijk te zijn, maar zich houden aan de basale beleefdheidsnormen is toch wel het minste! Steffi van Laarse bevalt ons beter: kundig, vriendelijk en goedkoper. En iedereen kan wel roepen dat geld geen rol speelt, als je paard maar beter wordt. Maar wordt soms ook niet goed van al die geld uit de zak-klopperij!!

die opmerking kwam van mij...en wel pas op pag. 3 nadat meerderen hun positieve of negatieve commentaar hadden gegeven. Maar jij doet nu overkomen alsof dit een reactie alleen op jou was dus vind ik dat je ietwat lange tenen hebt.

leonora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 13:57

Valt in de regel wel mee, maar verbaast me in meerdere topics over dat er overal omheen gekletst wordt, op gemene kritiek zit niemand te wachten, maar je mag er toch wel een eigen (beschaafde) mening op na houden?!

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 14:11

Mag zeker. Ieder mens is anders en iemand waar jij goed mee door 1 deur kan, vind ik misschien niet om uit te staan. Andersom net zo.
Daarbij kan ook Rodinde best een keer een chagerijnige bui/dag hebben enz.
Ik ben er niet bij geweest dus kan er niet over oordelen.
Maar jij denkt dus dat Rodinde voornamelijk "geld uit jouw zakken klopt?"

Bianca22

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 13:33

nou , ben net terug uit kootwijkerbroek! sogno is rechtgezet. zijn rug was behoorlijk scheef. hij kreeg een klein roesje zodat ie lekker slap was en toen zijn ze hem gaan behandelen. heeft ook acupunctuur gehad, zodat zijn spieren en banden wat zouden ontspannen. en het zou helpen bij de stofwisseling.
nu mag ik de komende week longeren en wandelen, en volgende week voorzichtig weer rijden , jippie!!! heb het erg gemist! en ik hoop dat ik met longeren en rijden duidelijk verschil ga merken.

ben netjes en duidelijk behandeld, ze gaf antwoord op al mijn vragen. ze is geloof ik niet iemand die zit te wachten op penny verhalen, maar dat hoeft ook niet , als ze maar antwoord geeft op je vragen en hem lekker opknapt!!!!

leonora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 15:13

Ja vind zeker dat ze onder het mom van 'alles voor de dieren' geld uit de zak klopt, hoewel ik na al positieve berichten ook wel denk dat ze iets kan. Overigens liet een andere kennis op dezelfde dag ook zijn paard behandelen en hij voelde zich aardig voor schut gezet door haar gedrag!

Bianca22

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 15:35

nouja, wat iedereen ook vind, ik hoop dat degenen die er heen gaan , er baat bij hebben en dat hun paard weer fijn loopt zonder pijn. maakt mij dan niet uit of het eenmalig een hoop geld kost.

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 10:01

amen!
Kijk wij hebben natuurlijk mazzel, hemelsbreed wonen we 1500m van de kliniek in Vinkega af. Albert is dus de huispaardendokter die ook bereid is om op zondag om 22.00 uur zijn gasten in de steek te laten om ons paard te helpen die een koliekaanval heeft.
Dan hoor je mij nooit zeuren als hij een keertje haast heeft en het erf al af is voordat je hallo hebt gezegd. De man heeft wel wat meer te doen en zo ook Rodinde. Als ze kort en afstandig is naar de mens dan concentreert ze zich w.s. op het paard. Mensen zijn voor haar niet zo interessant. Maar ik ken haar niet anders dan vriendelijk en open.

Gelukkig heb ik haar nog nooit nodig gehad maar het is wel een heel fijn idee dat je 2 van zulke kanjers om de hoek hebt wonen.

En die idiote verhalen als dat Rodinde meer oog had voor de knappe stalhouder dan voor een paard....
Vorig jaar zijn Albert en Rodinde getrouwd dus ze heeft die stalhouder echt niet nodig. Die heeft zelf het beste "paard" van stal thuis op haar wachten.

komma

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 11:01

Na door heel Nederland en een groot gedeelte van Duitsland gereisd te hebben kwam ik via via bij Rodinde terecht. Ze heeft mijn paard uitstekend behandeld, vertelde mij duidelijk hetgeen ik wel en niet kon verwachten. Zij was de eerste die niet alleen keek naar het kreupele voorbeen maar direct de oorzaak op een andere plaats in het lichaam wist aan te wijzen. We zijn nu een jaar verder en brengen het paard weer uit in de Z2/ZZ-Licht. Rodinde wilde graag op de hoogte blijven van de resultaten. Toen ik na de eerste wedstrijd thuiskwam met 2 x de eerste prijs en haar dit liet weten kreeg ik een kaart van haar thuisgestuurd met daarop de tekst dat ze heel blij was met het behaalde resultaat en dat ze me veel succes en nog veel overwinningen toewenst voor de toekomst. Ik ben dus heel enthousiast over Rodinde. Ten eerste zijn er weinig mensen zo kundig als zij is en ten tweede weet ik zeker dat er niet veel DA zijn die op een dergelijke enthousiaste manier reageren bij terugkeer in de sport van hun patiënten

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 11:05

Bij mij op stal komt sinds enige tijd Ingrid Kuipers.Geweldige meid met hele goede adviezen en zeer goede resultaten.Kost alleen een fractie van wat er voor sommige van de behandelaars die hier genoemd worden moet worden betaald want dat vind ik echt buitensporig.Daar valt dus gewoon niet tegen op te werken.Bij Ingrid kan ook de,, gewone man,, nog terecht.

leonora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 12:12

hehe, eindelijk ook iemand die een keer klaagt over de kosten. En kom nu niet aan van "daar had je aan moeten denken toen je begon aan een paard" want dat vind ik onzin. Waarom moet je het altijd eens zijn met die buitensporige tarieven. Hup half uurtje bezig en weer ruim honderd euro verdiend. Ik kan dat echt niet verdienen in zo'n korte tijd, hoe hard ik ook werk. Ik heb heel veel voor mijn paard over. Betaal maandelijks al een bedrag voor een plaats zometeen in een bejaardenhuis voor hem, maar als hij problemen heeft zoals nu dan gaat iedere cent daarin zitten en vind ik het door sommige DA's en consorten wel heel makkelijk verdiend. Je bent gewoon machteloos en overgeleverd aan iedereen als je een ziek paard hebt!!! misschien is dat wel een nieuw topic!!

tinkert_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 19:43

ik ben woensdag bij rodinde geweest en ze heeft mijn tinker weer rechtgezet en super geholpen
ik vond haar erg aardig en recht door zee geen gelul er om heen
ik heb haar 2 keer van te voren aan de telefoon gesproken en vond haar meteen al helder en duidelijk
ik vind het een topwijf dus ik snap de negatieve berichten ook niet
ik heb die ervaring dus niet
ik vond de prijs ook meevallen alles is duur tegenwoordig en het gaat er om dat het verholpen is
als ik zelf naar de kraker moet ben ik dat ook kwijt
ik ben erg blij dat ik bij haar ben geweest
voor uitgebreid verslag en foto's staan op mijn site
http://groups.msn.com/tinkerpaardensite ... 2069142988
ik vind het een echte aanrader als je een paard hebt met klachten

groetjes petroes

marieken21

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 10:24

Ik ben het wel een beetje eens met leonora, qua karakter van rodinde. Ik heb een tijdje inside meegemaakt op de kliniek van Van Unen toen kwam rodinde nog maar net in beeld en hadden ze nog niet samen een praktijk ze begon bij hem op het bedijf klanten te krijgen. ze heeft zich nooit aan mij voorgesteld, terwijl ik daar al meer dan een jaar werkte, beviel mij haar klanten koffie te geven om 11 uur 'savonds terwijl ik al vanaf half acht 'smorgens voor van Unen gewerkt had en eigenlijk vrij was (woonde boven de kliniek) ze snauwde, was arrogant en parkeerde altijd haar auto voor die van mij zodat ik er niet meer uit kon.
nou ik kan je wel zeggen ze doet haar werk fantastisch (hier geen kwaad woord over van mij), maar wat heeft dat mens een poedersuiker karakter! voor de mensen waar ze normaal tegen heeft gedaan: jullie hadden mazzel!

Miss_Petit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 12:03

lenora2, wat een naar mens ben jij!

Je moet maar doorzagen, en je 'gelijk' halen.
Je mening is duidelijk.

Ik vind dat gezeur of geld en gelddiscrimanatie zo kortzichtig.

Wel eens bedacht dat ervaring, opleiding e.d. terug is te zien in dat tarief?

Je bent vrij om te gaan en staan en te doen wat je wilt, niemand verplicht je iets

En mensen beoordelen op dr karakter, prettig zijn in omgang spreekt voor een persoon en is ook een stukje klantbinding vind ik.

Als deze persoon dat niet doet, prima, haar keus, ze heeft blijkbaar genoeg klanten die haar waarderen om het werk dat ze verricht.

leonora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 23:43

hallo zeg, Petit, jij bent snel aangebrand! hoe weet jij nou of ik een naar mens ben? alleen maar omdat ik Rodinde onaardig vind?! ieder gelijk heeft twee kanten en ik mag best wat over de kosten zeggen. Heb zelf ook lang geleerd, maar verdien in de zorg heel wat minder dan rodinde, maar goed dat is mijn probleem. Ik dacht dat je op dit forum van gedachten kon wisselen zonder uitgescholden te worden!?

Miss_Petit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 09:38

Dan kan, maar jij gaat daar wel erg ver in!

Of zal ik je even qoute-en ter verduidelijking?

djuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 21:11

Haal dit topic even omhoog.

Wij zijn vanavond bij Rodinde geweest, dit keer met een paard van mijn vriendin en ik was nu zelf ook mee.
Ze heeft het dier behandeld met haar "hamers" en met accupunctuur (rond 19.00) en net (ong. 21.30) haar thuis terug gezet in stal. Ik zag werkelijk wezenlijk verschil in de houding van het paard. De komende week zal uitwijzen hoe ze het onder het zadel doet.
Even over Rodinde zelf (die ik nu ook live gezien en gesproken heb)...ze was zeer mededeelzaam...durf zelfs zo ver te gaan door te zeggen dat ze heel erg vriendelijk was. Hebben het zelfs nog over hondenrassen gehad toen mijn vriendin het paard "wakker" aan het stappen was.
Vond haar voor de telefoon al vriendelijk maar irl is ze dat zeker ook!

Bianca22

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 21:28

ik rijd mijn paard nu weer sinds donderdag, nou nou , ik merk wel degelijk verschil, hij moet nog veel leren en het kan niet in 1 keer maar heb nu een paard dat rond en nageeflijk KAN lopen. en dat is me voor de behandeling nooit gelukt!!!! met veeel oefenen heb ik straks een heel ander paard! ik ben errrrug tevreden en zie en voel wel degelijk verschil. heb zelfs het idee dat ie er anders uitziet, groter, kollossaler, hij toont nu anders en zit lekker in zijn lijf. ondanks de spierpijn die hij waarschijnlijk wel heeft!

tinkert_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 12:01

ik heb d-jee ondertussen weer gereden en hij heeft voor de kar gelopen
hij loopt echt soepeltjes
met longeren had ik na 2 dagen al duidelijk verschil
hij liep op 1 kant nooit helemaal lekker dan ging hij scheef lopen en op den duur stond hij stil
nu gaat het super
hij loopt aan beiden zijde goed
ik ben zeer tevreden