Kitty schreef:Mieke schreef:Tevens heeft Rodinde mijn paard van haar hooikoorts afgeholpen!
Wat heeft ze daaraan gedaan?
Kuil voeren!
(sorry, kon 't niet laten!
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Kitty schreef:Mieke schreef:Tevens heeft Rodinde mijn paard van haar hooikoorts afgeholpen!
Wat heeft ze daaraan gedaan?
) jeddah schreef:
@Cloris, ik kan me goed voorstellen dat je daar een dubbel gevoel aan over gehouden hebt. Zo heb ik in de VS een super leuke Gynacologe gehad die mij totaal verkeerd behalndeld heeft en het kinderen krijgen voor mij verpest heeft. Toch ben ik nooit boos op haar geweest, ze heeft het niet express gedaan en ze was gewoon een heel betrokken mens die een fout gemaakt heeft.

leonora2 schreef:Vind dat hoge bomen veel wind-gedoe een beetje flauw, noemde in mijn commentaar twee feiten: ze was onvriendelijk en het paard was er absoluut niet bij gebaat. later werd een verwaarloosde virus-infectie vastgesteld, terwijl Rodinde haar zonder enige uitleg wel voor drie andere dingen had behandeld. Op iedere opmerking die mijn vriendin maakte, kreeg ze een snauw terug en werd absoluut niet serieus genomen. Ze hoeft van mij heus niet overdreven vriendelijk te zijn, maar zich houden aan de basale beleefdheidsnormen is toch wel het minste! Steffi van Laarse bevalt ons beter: kundig, vriendelijk en goedkoper. En iedereen kan wel roepen dat geld geen rol speelt, als je paard maar beter wordt. Maar wordt soms ook niet goed van al die geld uit de zak-klopperij!!