Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ellepel schreef:als het goed is moeten alle paarden met echt hooikoorts momenteel helemaal klachtenvrij zijn...
ben benieuwd of dit ook klopt bij iedereen?
chantal001 schreef:Bij symptomen staat dit: - Curls up muzzle: phlegming action
Ik dacht dat ze bedoelde opkrullen in de nek.
Dreamstreet schreef:Dreamstreet schreef:Wordt Headshaking niet meestal veroorzaakt door spanning in de rug?
Kan mijns inziens meestal verholpen worden door het paard correct recht te richten.
Als dat zou zijn, waren alle head shakers nu head shake vrij![]()
Natuurlijk kán het een oorzaak zijn, maar er zijn heel veel verschillende dingen waardoor een paard gaat head shaken.
chantal001 schreef:Oh, sorry Laarakker[img]
http://smile.smilies.nl/386.gif[/img]
Hoe kwam hij achter die pollenallergie en wat voor behandeling kreeg je
Bij Pandoer kwam eruit dat hij scheve bekken had, dat er een nekwervel vast zat, dat zijn weerstand zeer laag was, dat er in zijn darmen geen goede bacterieën meer zaten en dat hij een voorhoofdsholteontsteking had. Ze hoopten dat het schudden van de voorhoofdsholte kwam omdat hem dat veel hoofdpijn gaf. Helaas schudt hij weer. Het werd wel minder toen ik hem een soort antibiotica gaf. Pro-bio forte.
ellepel schreef:misschien rare vraag he.....
maar wat kost dat allemaal wel niet bij die laarakker?
mijn appie word helemaal nergens mee behandelt afgezien van hooikoorts tabletjes in het voorjaar.
heb altijd het idee dat zoiets onbetaalbaar word bij zo iemand als laarakker....
wil t wel graag hoor, maar denk dat ik dan nog een paar jaartjes moet doorsparen......