Koorts lijkt stabiel tussen de 39 en 40 graden te blijven, schommelt sinds gisteren wat, maar gaat tot nu toe niet over de 40 graden. Dat is dus op zich al positief, tot nu toe schoot de koorts steeds door zonder medicijnen.
Helaas is de testuitslag nog steeds niet binnen. DA snapt het ook niet, gaat vanmiddag bellen als het er dan nog niet is (moet uit Duitsland komen).
Hij heeft ook overleg met Utrecht gehad en ook daar staan ze voor een raadsel, geen idee wat Dot kan hebben, blijkbaar heeft ze toch wel een heel uitzonderlijk ziektebeeld. In Utrecht konden ze ook niets abnormaals vinden in de testuitslagen van vorige week.
Als de babesiatest negatief blijkt te zijn, willen ze in Utrecht nog één of andere test doen (heeft een naam, weet ik natuurlijk niet meer) en dan kunnen ze testen op anti-immuunziektes, want daar denken ze dan toch aan. Maar eerst moet ik dus nog steeds op die babesiatest wachten. Vanmiddag belt de DA weer...
Vandaag had ze ook weer groen/gele snot, wat tot nu toe helder was... d'r slijmvliezen zijn inmiddels zo beschadigd dat bacteriën weer vrij spel beginnen te krijgen. Nu krijgt ze nog even niks daarvoor omdat voor al die tests zo min mogelijk medicijnen het best is. Waarschijnlijk kan ze dan na het bloed tappen wel weer op een AB, heb hier nog een hele pot staan waar we vorige week mee gestop waren.
Tja, ik wou dat ik ook iets kon doen... vooral het machteloos zijn en niks voor je paard kunnen doen terwijl ze zo ziek is, is vreselijk. Zelfs lekkere hapjes maken voor d'r heeft geen zin, want ze wil het toch niet eten. Als ze al wil eten, geeft ze momenteel de voorkeur aan de muesli, vandeweek kon ik de slobber met appel weggooien en at ze wel een schep muesli vrij vlot op...
We wachten dus maar weer - 'geduldig' - af...