Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ireentjuh schreef:Ik vraag me een beetje af waarom je uberhaupt nog op die pensionstal staat, t klinkt niet zo best allemaal!
Waarom wil je emara niet van het stro af hebben? Zo komt het namelijk over. ik kan me niet voorstellen dat de pensionhouder vlas niet goed vind, het is voor hem juist in zijn voordeel..
Probber het anders gewoon? je hebt niets te verliezen! qua prijs is stro en vlas ongeveer even duur.
Ireentjuh schreef:wat fijn! ik ben benieuwd of je verandering gaat merken, hou je ons op de hoogte?
Curly85 schreef:succes in ieder geval
Zijn die medicijnen homeopathisch of van de reguliere DA?
joss schreef:Nat hooi is prima , maar dan moet het hooi wel minstens 4 uur geweekt hebben . Dit kan je bv doen in een badkuip die je helemaal vol met water doet . Je kan er ook voor een hele dag tegelijk in doen ,en dan ,savonds veel vullen met hooi voor de volgende dag .
Curly85 schreef:goed ik denk dat het wel heel zonde is dat ze niet naar buiten gaat. zijn er geen andere opties?
sterkte met het vlas en natte hooi, hopelijk heeft het effect
Corine4 schreef:Waarop baseer je dat ??Het wordt heel slecht voor paarden die brochtitus / dampig zijn..
Corine4 schreef:De luchtvochtigheid neemt toe, en daarnaast zijn er nu al veel pollen in de lucht maar dat wordt de komende weken nog veel erger.